chukabowa skrev:2590424snyggt.. såhär blev min.. dock inte jag på bilden.
jopp.. köpte nån tun kartong på bokia.P@trik skrev:2590526Snyggt.Limmat på skiva ?
den tanken hade jag oxå.. men ville inte ge 200kr för en skiva...Xyron skrev:2590879Funderar på en plywood skiva, sedan limma på papprena.
Eventuellt bygga en liten "ram" runt..
It will be a looooong night... (jobbar 18.00 -> 06.00)
eee..... du får nog se till o lägga upp bilder på det.HanneZ skrev:2615823Haha vi har fått brytet på jobbet här. Har satt upp 7 st bilder på väggarna. Hyffsat stora. Så jävla ballt![]()
chukabowa skrev:2615858eee..... du får nog se till o lägga upp bilder på det.![]()
hehe..cooltHanneZ skrev:2615903
Vi körde med A3
chukabowa skrev:2589442o hur ska man fästa dom på väggen?? har funderat på att klistra på en stor skiva... eller sätta upp varje a4sida för sej med hjälp av små dubbelhäftande lappar.
nån som har en bra ide??
jag körde på limspray... köpte även kartong på bokia o lima skitet på det istället.. så behöver inte päronen tapetsera om när jag flyttarStarstriker skrev:2615930Limspray på flaska. Blir inte jätteklistrigt utan mer klibbigt så att det lätt går att ta ned bilderna sen.
Nej, antingen har man en fet skrivare som skriver ut till kanten eller så klipper man bort det vita. Jag har kört några utan kanter men jag tycker det är snyggare med.Glocalnet skrev:2661998Måste mellanrummen mellan papprena vara där? Kan man itne göra nått åt dem?
Var finns det megasuperdunderhögupplösta bilder på nätet?
Beror lite på vilken effekt man vill ha på bilden, runt 5 brukar funka bra om man ska se bilden på hyfsat nära håll.Boris JR skrev:2662238Vad kör ni med för inställningar på pixelstorlek.....
Har fixat A3 skrivare i färg så nu skall här göras enorma egobilder att ha i lägenheten
Det funkar utmärkt, använd inte för liten punktstorlek bara. Du kan kolla på pdf'en innan du skriver ut den för att verifiera att den ser ok ut.Linuus skrev:2662457Hur pass högupplöst bild behöver man för att det ska bli bra? Tror ni det kan funka med att ta en bildruta från en DVD-Film och köra på?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |