Hondacrf450sm
-In Flames-
P-son skrev:Tack. Var å kollade idag på en xr650r å den var ju fin. Ska åka förbi LELLES nån dag men finns det INGEN närmre som säljer KTM?
MC-Sport / Olle Ohlsson Racing finns i Arlanda, kolla där!
P-son skrev:Tack. Var å kollade idag på en xr650r å den var ju fin. Ska åka förbi LELLES nån dag men finns det INGEN närmre som säljer KTM?
Hondacrf450sm skrev:MC-Sport / Olle Ohlsson Racing finns i Arlanda, kolla där!
P-son skrev:Har han nån hemsida?
Hondacrf450sm skrev:Kommer bli www.mcsport.se men den är inte i bruk ännu.
Tel. nr. dit är 08-594 307 70.
P-son skrev:Ska ringa. Har han samma utbud som LELLES? Kanske e värt å ta sig dit annars...
Hondacrf450sm skrev:Han har förutom KTM även Husaberg, Gas-Gas och Yamaha tror jag.
Lelles har även Honda och numera även Yamaha.
Åk till bägge vetja?! Inte bara tjejer som kan åka på shoppingrundor!!
P-son skrev:Visst men på deras rundor köps inga grejjer för 80.000 FÖRHOPPNINGSVIS!!!
P-son skrev:Ska ringa. Har han samma utbud som LELLES? Kanske e värt å ta sig dit annars...
P-son skrev:Tja killen!
Vilken är mest "rejsig"? 640 el. 660? Vilken kan man "åka längst på"?
Lucky9 skrev:660 är mer "rejsig". Tätare service, ingen elstart, hårdare och smalare sadel, mindre tank osv...
Du åker "bekvämt" längre på en 640.
/Lucky9
P-son skrev:Suck... Å jag som precis hade bestämt mig för en 660... Jaja... Känns som man får provköra bägge. Då lär du mig slanga till sommaren då!? Kan ju på min Ninja men motard vettefan...
Lucky9 skrev:Om du glömmer det där med att skjutsa så tror jag knappast du blir missnöjd med en 660! Det är en underbar hoj med massor med pulver.
Man ska inte toura på en motard. Även om jag gjort det. Ska du bara leka stadsbus och köra på krokvägar i roslagen eller söder om stan så funkar en 660 kanon. Det enda som är problem är att man måste tanka dubbelt så ofta som alla andra med sporthoj.
/Lucky9
P-son skrev:Visst ska jag inte "toura" med hojjen. Men å andra sidan så gör man ju inte det så hemskt mycket med en R hoj heller. Hur långt räcker röven/tanken på en SM? Asså hur långt KAN man åka utan å få soppatorsk eller att röven ramlar av?
P-son skrev:Visst ska jag inte "toura" med hojjen. Men å andra sidan så gör man ju inte det så hemskt mycket med en R hoj heller. Hur långt räcker röven/tanken på en SM? Asså hur långt KAN man åka utan å få soppatorsk eller att röven ramlar av?
P-son skrev:Jag vet att denna har vart uppe MÅNGA ggr förr men jag frågar igen. Jag ska troligen byta ut min R hoj mot en motard men har inte en aaaaaning om vad jag ska köpa. Ska ha den till allmänt bus i stan, slingerbulten, till från jobbet, (och ev. att köra lite i skogen med. Vad ska man välja? Har kollat 640 LC4 som ETT alternativ men varför skulle jag INTE välja den? Bäst vrid och HP. Hur är serviceintervallerna på den? Vad finns det för alternativ? Om jag inte vill serva hojjen var femte timme vad finns det då för alternativ?
Tacksam för alla svar...
/Jörgen
Lucky9 skrev:En 660... hmm... man kom väl 10-12 mil på en tank om jag inte minns fel. På en 640 så kommer du väl kanske 16-17 om du inte kör alltför kreativt.
/Lucky9
420 skrev:Och om du kan tänka dig att köpa en hoj utan elstart så tycker jag du ska köpa en 625:a -02. Står en fin hos Olle Ohlsson (MC-sport Arlanda)
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |