gixxer_chrille
Sugen på att köra hoj igen
Ja, tar man bort det extremt fula avgasröret o sätter på ett snyggare slip-on o plockar bort dom fula spegel/blinkers touring varianten så ser den snygg ut.
Så du vedder også imot meg?Crille skrev:Yngve detta är inte den färdiga maskinen,den nya Gixxern kommer ha
Seat Pipes enligt säkra källor.....
Yngve skrev:
Yngve skrev:DU er skyldig meg 100 kr.
Betala
Men Bike skriver ju att den förra bilden var datamanipulerad, vilket den bilden de visar nu inte är.Crille skrev:Jag tror inte på denna bild innan hojen visas på mässan i IRL
Yngve skrev:
Läs mitt inlägg ovan så förstår du nog varför Bike har rätt bild!McB skrev:Bike - din outsinliga källa av absolut sanning i MC-världen.
McB skrev:Bike - din outsinliga källa av absolut sanning i MC-världen.
Crille skrev:Jag tror inte på denna bild innan hojen visas på mässan i IRL
Yngve skrev:Men hvis du ikke er selv på messen.. må jeg da vente på pengene til du selv ser den IRL? Og hvilken messe snakker vi om? Den i Munchen eller den hjemme på gårdsplassen din?
Pay up sucker........
Yngve skrev:Er enig i at BIKE og div andre magasin er ikke akkurat de man skal stole mest på når det gjelder visse ting men det du skriver dær er nesten et hot.
Håper ikke alle svensker er like ignorante som et par på denne "tråden".
Det er skremmende hvor fort enkelte hopper på og rakker ned på noen som faktisk KOMMER med rette opplysninger.
Jeg var først i fjor med bilder av nye ZX10, CBR 1000 og R1 og først i år med nye GSXR 1000.
Fra nå av skal jeg bare skrive skit som resten hær på sporthoj.com eller skal jeg si dritprat.com
OK da... jeg tuller litt jeg og men seriøst så er det enkelte som burde lære seg litt folkeskikk...
McB skrev:Jag ifrågasätter inte din förmåga att ge korrekta uppgifter, det har jag ingen anledning att göra. Och hur du kan tolka det som ett hot, det förstår jag inte.
Det jag däremot ifrågasätter, och kommer fortsätta ifrågasätta så länge jag lever (eller så länge tidningen inte ändrar sig), är Bikes trovärdighet. De har haft fel så många gånger förr.
Dessutom tvivlar jag på att Suzuki, som de senaste åren har tillverkar grymt snygga sporthojar, skulle släppa ett missfoster som denna "GSX-R 1000". Det är allt.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |