F: Aj som fan!

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Men varför skryter han om det?
Eller är det bara jag som tycker han verkar korkad på det sättet som bara jänkare kan?

2old

Lagt av å lever på otroliga minnen...
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
sålt....
Victor skrev:
Men varför skryter han om det?
Eller är det bara jag som tycker han verkar korkad på det sättet som bara jänkare kan?

Du är inte ensam Victor...it´s ALL show...eller varför har man den bakvända kepan på sig i en sjuksäng :lol
..."löjligt"...är det ett för stort ord eller är man själv helt enkelt för gammal för att fatta grejen? :va

Kör Du Virtasalmi även nästa år så lä vi ses igen då om inte förr :)

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag antar att det är en fråga om smak och tycke. Att se stuntmuppar göra sig riktigt illa och se deras hojar glida in i en massa publik på en gata i LA i 90 minuter gör mig inte gladare. Rullar från IoM eller liknande är häftigt men bäst är tävlingar, live eller bandade.

Med mitt guldfiskminne så minns jag inte när vi snackade där i Virtasalmi, eller så uppfattade jag inte ditt nick då.
Nu vet jag inte om det var fyllesnack eller inte men det lät som Motopark hängde lite löst nästa år. Vore riktigt synd för jag vet inte om Kemora låter lika kul.

2old

Lagt av å lever på otroliga minnen...
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
sålt....
Victor skrev:
Jag antar att det är en fråga om smak och tycke. Att se stuntmuppar göra sig riktigt illa och se deras hojar glida in i en massa publik på en gata i LA i 90 minuter gör mig inte gladare. Rullar från IoM eller liknande är häftigt men bäst är tävlingar, live eller bandade.

Med mitt guldfiskminne så minns jag inte när vi snackade där i Virtasalmi, eller så uppfattade jag inte ditt nick då.
Nu vet jag inte om det var fyllesnack eller inte men det lät som Motopark hängde lite löst nästa år. Vore riktigt synd för jag vet inte om Kemora låter lika kul.

Tror på teorin om "fyllesnack" victor, men man vet aldrig...norrlänningar är ena oberäkneliga rackare :hihi
Nyttjar dom Kemora bara för att det är närmare för dom så finns det en viss risk att dom biter sin fot...

Körde den "skrapade", kopparfärgade R1000 och vi hade parkerat bussen längs med staketet, polarn skrotade innan chikanen å vi fick en del rep jobb 3:e dagen mens ni tuffingar vräkte på regndäcken :Bugar
...any bells?

...appropå minne, har en guldfisk löss?....om så är fallet så har vi fastställt nivån på mitt minne generellt. Ditt nick snappade jag genom film/bilder här på SH

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
2old skrev:

Remembah!
Fick ni några bra pass på måndagen eller regnade allt bort för er?

Det vore förjäkla synd om de körde Kemora istället, men man kanske ska ta och maila dom i vinter och påminna hur många icke-norrlänningar som faktiskt kom.

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...