Schwantz skrev:2286724Hej!
Ny på forumet sen nån dag. 37 år och bor i stockholmstrakten. Tävlade i roadracing i början på 90-talet - oj, oj vad gammal jag känner mig! Har inte kört på massor av år och nu har jag köpt en R6. Snacka om ringrostig!
Ny på forumet sen nån dag. 37 år och bor i stockholmstrakten. Tävlade i roadracing i början på 90-talet - oj, oj vad gammal jag känner mig! Har inte kört på massor av år och nu har jag köpt en R6. Snacka om ringrostig!
R2 skrev:2286748hm, vem kan du vara?
jag körde också då, 750B 90-91-92..
Jonathan skrev:2286728Koolt!
Gick det bra förut då ?
Välkommen!
Jonte VSB R-T skrev:2286741Välkommen. Du råkade inte köpa hojen av en viss Dennis?
I så fall har vi en del att säga varandra om BMW S50b30 trimning....
Schwantz skrev:2288383Tja, det var väl si och så. Körde Tzr 250, RGV 250 och sedan en ombyggd RD 350 från -84. ...
Schwantz skrev:2288383
Ha, ha, ha Dennis ja, den lille busen! Jasså du är också BMW fantast. Jo, jag hade ju en M3 som jag avgudade. Trimmad till 350 hk och helt underbar!!! Tyvärr stal de den för mig förra sommaren när jag var i Göteborg och tittade på Robbie Williams - jäkla skit (stölden alltså).
Efter det köpte jag...vågar knappt berätta...en Ford Focus Flexifuel. Skulle vara förståndig och samtidigt slippa trängselavgifterna. Men gud! va tråkigt det är. Ford är ett jäkla "smeck", fast egentligen är allt skit utom BMW (ev. duger andra tyska bilar och i andra hand svenska).
Trodde jag skulle bli tröstad av R6:an, men frågan är hur länge jag står ut...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |