F.D Racingtjej

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Äh, jävla trams.. Är du med i nått witness protection program eller är det bara roligt med gissningstävling?

Aja.. Jag skiter i vilket.. Hej hej å välkommen :hej

Last edited:

Schwantz

Schwantz
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
Yamaha R6
halloj

Anneli skrev:
2288480 Välkommen! Roligt med en tjej som kört RR! :banana Vill du bli min mentor? :tungan

Mentor är ett ärofyllt uppdrag. Vi kan väl träffas och snacka lite om inte annat? Jag finns i Sundbyberg så vi har ju inte så långt tillvarann...

Jonte VSB R-T skrev:
2288541 Det var väl just de där 350hk som vi, i badhuset på rönneberga, bråka om. Jag har fortfarande inte sett ett bänkningspapper...
Öl var nog en viktig indigriens i samtalet. Det var på den gamla goda tiden innan jag börja åka hoj på allvar.

Ja det var nog en viktig ingrediens för det minns jag minnsann inte! Fast å andra sidan snackar jag så jäkla mycket skit med alla att det inte är konstigt att jag glömmer hälften.
Du ser bra ut på bilden - tävlat länge?

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
elwe skrev:
2287122
(*) Komfortfönster= det intervall där man neråt inte är uttråkad för det går för sakta, dvs då när man blir oengagerad, okoncentrerad, osv. vilket är farligt.
Utanför detta fönster uppåt får man hela tiden rädda situationer, man är stressad, hinner inte riktigt med, mm och det är också farligt.
I sitt komfortfönster har man flyt, är uppmärksam, tycker det är kul och bara njuter :)

bra ord som man faktiskt inte hört innan :)

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
du inser att inom ett år så har du tagit licensen igen och kör SP lr rookie 600 :) en gång rr förare alltigt rr förare

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Schwantz skrev:
2295163
Ja det var nog en viktig ingrediens för det minns jag minnsann inte! Fast å andra sidan snackar jag så jäkla mycket skit med alla att det inte är konstigt att jag glömmer hälften.
Du ser bra ut på bilden - tävlat länge?

Nä körde tre tävlingar förra året. Bästa tid i år är väl nån 56 på Sviesta. Bor ju granne med Dennis nu så jag har hört lite om att han drog dig med R1:an men det säger ju han om alla.

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
Schwantz skrev:
2286724 Hej!
Ny på forumet sen nån dag. 37 år och bor i stockholmstrakten. Tävlade i roadracing i början på 90-talet - oj, oj vad gammal jag känner mig! Har inte kört på massor av år och nu har jag köpt en R6. Snacka om ringrostig! :tomten

Muuuuaaahoooo... jag är 39 så du är bara barnet juh! :)

Schwantz

Schwantz
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
Yamaha R6
visst drog han mig

Jonte VSB R-T skrev:
2295232 Nä körde tre tävlingar förra året. Bästa tid i år är väl nån 56 på Sviesta. Bor ju granne med Dennis nu så jag har hört lite om att han drog dig med R1:an men det säger ju han om alla.

Tja, med tanke på att han har en R1 -05 och jag en R6 -00 och jag inte suttit på en hoj på flera år, så var det kanske inte så märkligt att han körde fortare. Och andra sidan är jag väldigt noga med en sak - jag tävlar aldrig på landsväg! Jag har vurpat så pass mycket att jag inser att de krafterna är inget man vill uppleva i närheten av träd och bilar. Visst kan jag dra på ibland där det känns säkert, men jag kommer aldrig bli en "Isle of Man"-förare.

Nä, jag hoppas komma in lite lagom i flytet för att kanske nästa år prova ta licens igen. Då tar jag gärna en match med både dig och Dennis. 1.09 på Knutstorp och 1.52 på Anderstorp med en gammal RD 350 kommer jag nog aldrig i närheten av igen, men jag kan ha jävligt kul ändå! :lol

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Schwantz skrev:
2296743 Tja, med tanke på att han har en R1 -05 och jag en R6 -00 och jag inte suttit på en hoj på flera år, så var det kanske inte så märkligt att han körde fortare. Och andra sidan är jag väldigt noga med en sak - jag tävlar aldrig på landsväg! Jag har vurpat så pass mycket att jag inser att de krafterna är inget man vill uppleva i närheten av träd och bilar. Visst kan jag dra på ibland där det känns säkert, men jag kommer aldrig bli en "Isle of Man"-förare.

Nä, jag hoppas komma in lite lagom i flytet för att kanske nästa år prova ta licens igen. Då tar jag gärna en match med både dig och Dennis. 1.09 på Knutstorp och 1.52 på Anderstorp med en gammal RD 350 kommer jag nog aldrig i närheten av igen, men jag kan ha jävligt kul ändå! :lol

Jag är en idiot så jag lyckas alltid köra allt annat än säkert på gatan. Har ju gått omkull mycket på bana så man borde ju lära sig ta det lugnt. Men men har man liten *** så blir det ju lätt så.

Kommer du till nån bandag kan du låna R6:an så slipper du paja fin hojen. Dennis vart helt såld när han var med nere på Sviesta. Nu tjatar han hela tiden om att komma iväg och köra bana.

Schwantz

Schwantz
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
Yamaha R6
Lurch skrev:
2296976 Ta och kika förbi Lunda industriområde ikväll runt 18:30 och hälsa på lite hojåkare vetja!

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=124608

Hade jag gärna gjort om jag inte var hembjuden till min jobbekompis. Fyra tjejer och en dunk rödtjut - behöver jag säga mer?

Jonte VSB R-T skrev:
2297161 Jag är en idiot så jag lyckas alltid köra allt annat än säkert på gatan. Har ju gått omkull mycket på bana så man borde ju lära sig ta det lugnt. Men men har man liten *** så blir det ju lätt så.

Kommer du till nån bandag kan du låna R6:an så slipper du paja fin hojen. Dennis vart helt såld när han var med nere på Sviesta. Nu tjatar han hela tiden om att komma iväg och köra bana.

Liten ***? Jag som inte har någon alls då, borde ju köra som en idiot i så fall? Vilket fint erbjudande, vågar man det då? Fast finhoj vet i sjutton, det sitter ju faktiskt lite repade kåpor på den nu. Mitt största problem just nu är att den inte gick igenom besiktningen eftersom jag har har shorttail med reggskylt och blinkers som problem. Jag som inte är van vid väghojar vet i sjutton hur jag ska göra. Har efterlyst en original nummerplåtshållare med blinkers att låna eller köpa, och nu är där en som svarat som har en till en -03, är det någon som vet om det passar på en -00?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...