Chris Ash
Kapten Gars
Det är väl en nicasilcylinder? Då går den att reparera.
omnycasilering är dyrt.. + kolv sen... blir mer än vad det kostar att köpa ny cylinder..NatoN skrev:Som Chris Ash sa, den borde väl gå att laga? Har den inte spruckit eller något så bör det gå att lägga i ny nicasilbeläggning, och ev. svetsa om det gått hål på nicasilet. Hör med Roffe på VRM angående omnicasilning.
philsson skrev:omnycasilering är dyrt.. + kolv sen... blir mer än vad det kostar att köpa ny cylinder..
cylinder till min hojda gick på 2800kr inkl kolv.. kan inte vara mycket dyrare på en suzuki..NatoN skrev:Vette fan om det stämmer om man snackar ny suzuki orginalcylinder + kolvkit..
olagligt att framställa nicasil i sverige..Jösse skrev:Lolagligt
Det tar inte speciellt lång tid o kostar ca 2000kr.
philsson skrev:olagligt att framställa nicasil i sverige..
+ ny kolv.. Så det kostar en del mer att reparera.. + frakt på allt me.. ringar, lager, bult, ja du vet.. blir en delNatoN skrev:Lämnar man sin cylinder till VRM så skickar dom den till england för omnicasilning, kostar ca 2 lakan som nån sa.
gött!! .. RGf motor asså?Aee skrev:Har hittat en komplett motor som fungerar, 2500 mil årsmodell 92
skoj då. alltid bra att ha en i reserv.. ska du byta delar eller motor?.. minns inte vilket år de övergick till att vara både ram och motor nummer ... min 86a hade bara ramnummer..Aee skrev:
Vet inte riktigt hur jag ska göra....philsson skrev:skoj då. alltid bra att ha en i reserv.. ska du byta delar eller motor?.. minns inte vilket år de övergick till att vara både ram och motor nummer ... min 86a hade bara ramnummer..
Får man fråga om vad den kostade?Aee skrev:Har hittat en komplett motor som fungerar, 2500 mil årsmodell 92
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1325318&postcount=42KalleNorton skrev:Får man fråga om vad den kostade?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |