capoeira-R1
Ny medlem
att jobba när det är kannnnnnnnnnnoooooooooonnnn väder ute
SSB skrev:Eller hur otroligt mycket det suger när man till och med redan har hunnit HEM vid den här tiden, men inte ens har en hoj för tillfället
Henke skrev:Fattar ni hur jobbigt det är att vara utan hoj när det är super väder.
Kankse kan hämta pärlan till helgen.
Det är en seg vecke jävel detta.
Emmi skrev:Själv hade jag planerat att ta ett par timmar på hojen på småkurviga vägar och en fika nånstans med Zeb. De har ju lovat 10+ och klar himmel och sol, så en underbar dag väntar. Men, när man vaknar ser man knappt ut, dimma så man knappt ser handen. Och det blir ju inte bättre av att det har vart så hela dagen och fortfarande är.
Jaja, hoppas det blir fint på torsdag, för imorrn e ju hojen på service.
Swedish Viper skrev:
2. Tjällossning på min grusväg ut till asfalterad väg = kletigt värre.
J-Bone skrev:Eller som min polare som blev av med lappen idag när han skulle lämna sin hoj på service så att den skulle vara tiptop inför säsongen. Nu får jag köra själv tills slutet av maj troligtvis
Freppa skrev:Det finns KANSKE en eller två sporthojsförare till i Stockholm om du nu saknar kompisar... fast jag bara gissar....
J-Bone skrev:Eller som min polare som blev av med lappen idag när han skulle lämna sin hoj på service så att den skulle vara tiptop inför säsongen. Nu får jag köra själv tills slutet av maj troligtvis
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|