F*n va förbannad jag blir......

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal
zykl0n skrev:
Kapell är bra mot mycket!..

Kapell är bra. Tyvärr finns det tjuvar som är av samma uppfattning och därför snor kapellet. Mitt kapell försvann första natten när jag flyttade till söder. Hojen fick dock vara kvar.

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Vars i stockholm bor du? Anledningen att jag frågar är att jag själv bor där, hade ingen hojplats i min kåk, ringde upp fastighetsägarna på kåkarna runt ikring och fick plats i huset mittemot. Jag har rätt bra koll runt skanstull just nu, annars kan du alltid gå in på http://www.stockholm-parkering.se/
våra tjänster / hyra p-plats, dom hyr ut åt en massa värdar i s-holm.

SpeedAbuser

#69 125STD (-03)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
capoeira-R1 skrev:
Jag blir såååååååå tokig så att jag håller på att smälla av jag kan inte anmäla det till försäkringen för att Självrisken är mer än framskärmen och polisen lär inte kunna hitta den som har gjort det.
Fan vad trist det är att man inte ska få ha sina saker ifred.

Men det är bara att se det som en bra anledning till att köpa kolfiberskärm att ha istället för originaldito. ;)

Ugglan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
:-( Farfars trampcykel; Monark -68
capoeira-R1 skrev:
Fan det var ingen dålig idé! har du någon kopplingsschema?
blir lite svårt bara om jag glömmer bort o koppla bort den själv....ingen vacker syn! :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd

Man glömmer bara 'en' gång! :crash

capoeira-R1

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
S1000rr
Re: Re: F*n va förbannad jag blir......

SpeedAbuser skrev:
Fan vad trist det är att man inte ska få ha sina saker ifred.

Men det är bara att se det som en bra anledning till att köpa kolfiberskärm att ha istället för originaldito. ;)
Låter bra måste bara övertyga gumman om det och det blir inte lätt. :D

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
loser skrev:
Vars i stockholm bor du? Anledningen att jag frågar är att jag själv bor där, hade ingen hojplats i min kåk, ringde upp fastighetsägarna på kåkarna runt ikring och fick plats i huset mittemot. Jag har rätt bra koll runt skanstull just nu, annars kan du alltid gå in på http://www.stockholm-parkering.se/
våra tjänster / hyra p-plats, dom hyr ut åt en massa värdar i s-holm.
loser, jag bor också vid Skanstull och är på jakt efter garage nära intill så att jag slipper pendel i 30 min till föräldrarnas garage när jag vill åka hoj :)

Du som har kollat runt lite, vad är det för priser och var det lätt att hitta plats eller fick du köa?

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Kostnad där jag har den nu är 300:- / mån, men det varierar upp ett par hundra lappar hos vissa fastighetsägare. Om du specar mer vart du vill ha plats (t.ex ringen / slussen osv) så kan jag kolla med HSB som jag skall träffa i veckan, men du får räkna på ca 3-500:- för platsen.

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
loser skrev:
Om du specar mer vart du vill ha plats (t.ex ringen / slussen osv) så kan jag kolla med HSB som jag skall träffa i veckan, men du får räkna på ca 3-500:- för platsen.
Det vore super! För mig spelar det inte så stor roll vart, men runt Skanstull, Eriksdal, SÖS, Södra Station någonstans vore perfekt.

Jag blev erbjuden garage vid Odenplan för 400:- men det var inte direkt en garageplats, mera en plätt utrymme som dom hade över. Jag pröjsar ju hellre samma summa för en plats närmare hemmet.

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
zykl0n skrev:
Kapell är bra mot mycket!
Så sant! Fast man ska passa sig lite om man bor på ett ställe där det blåser mycket (som i Linköping). En jobbarkompis hoj blåste omkull när han hade kapell! Min hoj stod med kapell en sommar och fick förslitningsskador i lacken efter att kapellet rört sig i vinden. När jag såg det skaffade jag garageplats omedelbums, även att jag fick traska en bit till hojen.

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...