F*n va trött jag är på Potatoes!!!

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
Zeb_Macahan skrev:
Rookies är vi allihopa, tralala.. :pannkyss . Men många har uppfattningen av att alla potatisar kör som idioter och inte har någon hjärna. Mitt lilla inlägg pekade på att så inte är fallet.

//jaG

Meehh... du ska bli arg när jag är dum mot dig, det är praxis nu när höstdeppen är här, eller har du missat den tråden?! Rätta in dig i ledet... :tungan
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Potatoes är snälla, söta, trevliga och kör hoj. Både fort, fortare och inte så snabbt. En blandning av de bästa helt enkelt. :)

(ÄR storpotäten så läskig som jag tror?)
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Anneli skrev:
Potatoes är snälla, söta, trevliga och kör hoj. Både fort, fortare och inte så snabbt. En blandning av de bästa helt enkelt. :)

(ÄR storpotäten så läskig som jag tror?)

Och en av dem är en jävel på att ligga en meter bakom framförvarande på frestavägen på söndagar, t.ex. 19/9-2004 kl 1820. :4skrika
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
GSXR1100R skrev:
Troligen orsakas Gnällus Myckus av Castols tvåtaktsoljor, studier i Finkelburg visade på klara samband mellan höstångest och tillsatserna i dessa smörjmedel.

Är du psykolog, eller?! ;)
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
ft skrev:
Är du psykolog, eller?! ;)
Detta är kemi & inte psykologi, tvitaktstalibanerna [tm] drogar ner sig på Castrols tillsatser och detta ger dom ångest och depression, en rent kemisk grej asså.
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
GSXR1100R skrev:
Detta är kemi & inte psykologi, tvitaktstalibanerna [tm] drogar ner sig på Castrols tillsatser och detta ger dom ångest och depression, en rent kemisk grej asså.

Japp, castrol 747 är lika med lyckopiller, så nog fanken är det psykologi och psykiatri. Har aldrig vart så lycklig sen jag köpte racern, så glad att jag till o med slutade med de andra lyckopillerna :)
Så det är tvärtom, ångesten och depression är som bortblåst, dock har det en drawback, man blir rejält beroende ;)
 

studenten

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Luleå
Hoj
Tävlingskittad R!
Synd bara att det är nollor som potatoes som kommer se till att vi alldrig mer kommer att få köra sporthoj i detta land. Som bekannt så är detta land besatt av förbud och det är nog bara en tidsfråga innan sporthojar är historia då det finns nollor som poatoes MC som riskerar andras och sina egna liv

Nä, :fatta! ät skit POTATOES
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Är det bara jag som ser potatisen som hänger i fiskspöt ovanför huvet på stuntaren Lill-Sivert? :)
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
studenten skrev:
Synd bara att det är nollor som potatoes som kommer se till att vi alldrig mer kommer att få köra sporthoj i detta land. Som bekannt så är detta land besatt av förbud och det är nog bara en tidsfråga innan sporthojar är historia då det finns nollor som poatoes MC som riskerar andras och sina egna liv

Nä, :fatta! ät skit POTATOES

Öhh, nu är jag inte en potatis själv, men potatisarna även om de gasar på ibland, skulle nog fan aldrig få sporthojar förbjudna..
Har du sett dem köra, eller är det bara nollor som spridit rykten till norrland?
Minns en av de första filmerna där lapparna tävlade vem som kunde köra nån sträcka på e4'an i trakterna av piteå snabbast..
Eller den patetiska filmen getaway luleå...
 

Lasker

Member Of PotatoesMc
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en låda!!!
Hoj
Yamaha YZF-R1
studenten skrev:
Synd bara att det är nollor som potatoes som kommer se till att vi alldrig mer kommer att få köra sporthoj i detta land. Som bekannt så är detta land besatt av förbud och det är nog bara en tidsfråga innan sporthojar är historia då det finns nollor som poatoes MC som riskerar andras och sina egna liv

Nä, :fatta! ät skit POTATOES

Det är lätt att vara kaxig på nätet och peka på en liten grupp hojåkare.
Som du kanske förstår så kommer ett förbud knappast ha något med potatoesmc mer än några andra galna sporthojsåkare att göra.
Potatoesmc har cirka 40medlemmar vilket bara är en droppe i havet av alla sporthojsåkare som e galna.

Tror nog snarare att det är olycksstatistik samt allmänheten, polis och beslutsfattares inställning till frågan som är avgörande, och det lär ju knappast påverkas om potatoes som du skriver äter skit eller inte.

Om man tittar på potatis olycksstatistik så är den ju ganska positiv... alla lever ju och vad jag vet så har inte någon skadat nån annan hittills

Så kryp tillbaka under din sten o va tyst eller säg nåt vettigt :kocko
 
Last edited:

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
studenten skrev:
Synd bara att det är nollor som potatoes som kommer se till att vi alldrig mer kommer att få köra sporthoj i detta land. Som bekannt så är detta land besatt av förbud och det är nog bara en tidsfråga innan sporthojar är historia då det finns nollor som poatoes MC som riskerar andras och sina egna liv

Nä, :fatta! ät skit POTATOES

Oj, mycket snack där. Den dag du lär dig stava skall jag ta mig en funderare på huruvida det du säger har någon som helst tyngd samt relevans, men nu så tillskriver jag dig bara ett enda stort Moppefucko och hoppas på att vi slipper fler inlägg av denna art.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:va hmmmmm nu är det extremt mycke kritik mot ett gäng glada killar som åker hoj.
Jag som har haft med PMC på vägarna bådde i yrket och privat säger bara en säga en sak.....kör dom nå anorlunga alla andra??
Dom verkar som ett samansvettast gäng som har kul och kan reglerna när det finns andra med på vägen.......
Dom sköter sig och jag har inte märkt att dom kör som galningar.........

Tror knappast att det är pga dom det kommer sporthojar kommer att förbjudas utan pga väldigt många som leker GH på gatorna om nätterna och vad jag kan säga har jag inte sett så många med PMC tröja på sig när jag jagat dom med jobb bilen. :brinnerup
 

Norris

Freppa gillar katt,gillar katt Freppa?
Gick med
7 Mar 2003
Ort
schodinge
Hoj
cresent compakt
Freppa skrev:
Oj, mycket snack där. Den dag du lär dig stava skall jag ta mig en funderare på huruvida det du säger har någon som helst tyngd samt relevans, men nu så tillskriver jag dig bara ett enda stort Moppefucko och hoppas på att vi slipper fler inlägg av denna art.


Snutte gubben!!! Hur många gånger läste du igenom din text innan du skrev det där????
puss på re :banana

Det jag kan säga pm Potatoesmc är att.............:4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :brinnerup
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top