Psychobiker
Sporthojsnörd
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Hur tråkigt är det att titta på F1 egentligen? Har taget mig tid att titta idag, men det är ju så segt! Har sett en omkörning, annars kör alla utdragna på ett jätteled. Ända gången det händer nått i placeringarna är i samband med depåstoppen...
Jämför man då med GP:t som gick tidigare, där det var riktigt jämt, Rossi som körde upp sig ifrån 12 plats (tror jag), många omkörningar, ända in på sista varvet, och 4 man i klunga i sista kurvan! Det kallar jag underhållning! Och så är loppen lagom långa, F1-tävlingarna med 70 varv ledkörning är ju sådär roligt, tur det kommer lite reklam och piggar upp
Nä, nu går jag nog ut och kör hoj istället, det är fan underhållning
edit>>Nu kom det en omkörning till, håll i hatten!
/Pajje
Jämför man då med GP:t som gick tidigare, där det var riktigt jämt, Rossi som körde upp sig ifrån 12 plats (tror jag), många omkörningar, ända in på sista varvet, och 4 man i klunga i sista kurvan! Det kallar jag underhållning! Och så är loppen lagom långa, F1-tävlingarna med 70 varv ledkörning är ju sådär roligt, tur det kommer lite reklam och piggar upp
Nä, nu går jag nog ut och kör hoj istället, det är fan underhållning
edit>>Nu kom det en omkörning till, håll i hatten!
/Pajje