Sukalimpan
Ny medlem
måste skriva av mig...
igår skulle jag skrivit upp för lätt Mc, men icke sa nicke, ja hade klantat mig och inte läst lapparna man fick hem ordentligt så ja hade inge leg
, dem kunde heller inte vänta 10 min så min farsa kunde komma o legitimera mig.
är så otroligt surt, närmsta uppskrivningstid för mig nu är 8 juni i Karlskrona, ca40min ifrån Kalmar där ja bor. men då kan ingen köra mig dit, ska kolla upp bussar och se om ja kan ta mig dit på egen hand, men annars finns det något man kan göra för att skynda på det hela på något sätt???
vore enormt tacksam om någon kunde hjälpa mig då de känns som halva mitt liv är förstört....![Skrika!!! :4skrika :4skrika](/img/smilies/screama.gif)
igår skulle jag skrivit upp för lätt Mc, men icke sa nicke, ja hade klantat mig och inte läst lapparna man fick hem ordentligt så ja hade inge leg
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
![nita men ej förstå :fatta! :fatta!](/img/smilies/twak.gif)
är så otroligt surt, närmsta uppskrivningstid för mig nu är 8 juni i Karlskrona, ca40min ifrån Kalmar där ja bor. men då kan ingen köra mig dit, ska kolla upp bussar och se om ja kan ta mig dit på egen hand, men annars finns det något man kan göra för att skynda på det hela på något sätt???
vore enormt tacksam om någon kunde hjälpa mig då de känns som halva mitt liv är förstört....
![Skrika!!! :4skrika :4skrika](/img/smilies/screama.gif)