FAAAN(teoriprov)

Sukalimpan

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Suzuki rg125 f
måste skriva av mig...

igår skulle jag skrivit upp för lätt Mc, men icke sa nicke, ja hade klantat mig och inte läst lapparna man fick hem ordentligt så ja hade inge leg :huvet , dem kunde heller inte vänta 10 min så min farsa kunde komma o legitimera mig. :fatta!
är så otroligt surt, närmsta uppskrivningstid för mig nu är 8 juni i Karlskrona, ca40min ifrån Kalmar där ja bor. men då kan ingen köra mig dit, ska kolla upp bussar och se om ja kan ta mig dit på egen hand, men annars finns det något man kan göra för att skynda på det hela på något sätt???

vore enormt tacksam om någon kunde hjälpa mig då de känns som halva mitt liv är förstört.... :4skrika

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Sukalimpan skrev:
2171906 måste skriva av mig...

igår skulle jag skrivit upp för lätt Mc, men icke sa nicke, ja hade klantat mig och inte läst lapparna man fick hem ordentligt så ja hade inge leg :huvet , dem kunde heller inte vänta 10 min så min farsa kunde komma o legitimera mig. :fatta!
är så otroligt surt, närmsta uppskrivningstid för mig nu är 8 juni i Karlskrona, ca40min ifrån Kalmar där ja bor. men då kan ingen köra mig dit, ska kolla upp bussar och se om ja kan ta mig dit på egen hand, men annars finns det något man kan göra för att skynda på det hela på något sätt???

vore enormt tacksam om någon kunde hjälpa mig då de känns som halva mitt liv är förstört.... :4skrika
Fyfan va drygt. 40 min är väll inget jag skrev upp i kristianstad när jag bode i öster om ystad tog en dryg timme.. Leta längre bort och ring efter återbud varje morgon.

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
inte långt ifrån mig. KKunde bjudigt på saft och bulle ifall du sagt till :tomten
prulle skrev:
2171919 Fyfan va drygt. 40 min är väll inget jag skrev upp i kristianstad när jag bode i öster om ystad tog en dryg timme.. Leta längre bort och ring efter återbud varje morgon.

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
surt, träna nu extra mycket och ring efter återbudstider varje DAG :fakta

själv fick jag uppkörningstid 19 juni när jag ringde i måndags. Men igår fick jag den 2e :hihi

Drop-off

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2006
Hoj
Honda xr 05a
surt surt, jag ska också fixa uppkörning och sånt shit :D men jag har börjat plugga och sånt, Men vad är det som kmr komma på provet?

är det samma prov för alla?

Last edited:

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Drop-off skrev:
2172142 surt surt, jag ska också fixa uppkörning och sånt shit :D men jag har börjat plugga och sånt, Men vad är det som kmr komma på provet?

är det samma prov för alla?
Nej man får inte samma prov.

MXRM

.
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Z750 - 08
Jag gjorde samma misstag förra veckan, otroligt surt. Hade min mormor med mig för identifikation, men ickesanicke det gick inte för sig.
Var för övrigt och skrev idag, 47 rätt. Känns som hela provet är ett stort skämt, frågor i samma situationer har olika svar hela tiden (kollade upp mina fel ;-))
Nu är ju jag lite dålig förlorare så det känns som vv avsiktligt underkänner folk slumpmässigt för att tjäna lite stålar ;)

MVH

Sukalimpan

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Suzuki rg125 f
håller med dig om svar och så, har tankat STRs prov te datan o gjort de, ibland får man nästan identiska frågor med identiska svarsalternativ men olika är rätt.
ringa om återbud, vart hur när?

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Sukalimpan skrev:
2172815 håller med dig om svar och så, har tankat STRs prov te datan o gjort de, ibland får man nästan identiska frågor med identiska svarsalternativ men olika är rätt.
ringa om återbud, vart hur när?

du ringer dit du bokar. Men säger bara att du vill kolla ifall nån har avbokat.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Slipbert skrev:
2171966 inte långt ifrån mig. KKunde bjudigt på saft och bulle ifall du sagt till :tomten
Har sommarställe i maglehem (typ en mil norr om brösarp vid ravlunda oom du vet vart de ligger)

Så vi kanske ses i sommar brukar köra en del till kristianstad men vet inte hur de blir i sommar har ju alla gammla polare i ystad och däråt men får väll se till att träffas nån gång.

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
kan inte städerna i ödemarken men kristianstad ligger 2mil ifrån mig. Ja visst vi kan bränna lite men se till att fixat körkort först vettu =) Sen får jag fixa hoj=) Vet du vart bromölla ligger ? :tomten
prulle skrev:
2172837 Har sommarställe i maglehem (typ en mil norr om brösarp vid ravlunda oom du vet vart de ligger)

Så vi kanske ses i sommar brukar köra en del till kristianstad men vet inte hur de blir i sommar har ju alla gammla polare i ystad och däråt men får väll se till att träffas nån gång.

Fuzzman

superbög
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
Aprilia RS 125 -03
rg Henke skrev:
2176496 fy fan gjorde samma sak så nu e de bara o leta ny tid sörjer med dig :(

trist, vad räknar dom som leg då?

alltså bara vanligt leg som man behöver visa ibland när man handlar med kort eller?

PeeWee

Ska ja dansa nykter måste ja va bra full
Gick med
9 Aug 2005
Hoj
CBR 600 f -99
När jag skrev upp första gången förra året och kuggade fick jag en återbudstid exakt en vecka efter. Klarade det då, och just den dagen var skolavslutningen som grädde på moset, så man sket i skolans sista dag! :lol

JojjeL

Söt som socker.
Gick med
2 Apr 2006
Hoj
Aprilia <R>äser<S>kit
MXRM skrev:
2172477 Jag gjorde samma misstag förra veckan, otroligt surt. Hade min mormor med mig för identifikation, men ickesanicke det gick inte för sig.
Var för övrigt och skrev idag, 47 rätt. Känns som hela provet är ett stort skämt, frågor i samma situationer har olika svar hela tiden (kollade upp mina fel ;-))
Nu är ju jag lite dålig förlorare så det känns som vv avsiktligt underkänner folk slumpmässigt för att tjäna lite stålar ;)

MVH

Att det är olika svar är för att de brukar ta samma fråga, men någonstans klämmer de in ett "inte" eller tar bort ett "inte". oftast tänker man "Men denna läste jag innan", och skiter i att läsa det igen. man väljer samma alternativ som sist och får då givetvis fel. Stressa inte, se till att lässa VART ENDA ORD i frågorna, även om du tror att du kan dem utantill.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy