Ska jag behöva söka själv också?ebay borde väll ha! Om inte, så i alla fall något liknande!
Jag har ingen aning. Har dock sett den varianten på fler hojar än den som är länkad i första inlägget, det känns alltså lite långsökt att fler skulle byggt "likadana".Hemmabygge?
Har aldrig sett den där varianten förr.
Har tänkt tanken. Vet dock inte hur jag själv som annonsör hade reagerat om det ringt nåt spån och bara ville köpa en del av hojen.Ring till annonsören och tjöp DYRT! Eller billigt, välj själv![]()
Har tänkt tanken. Vet dock inte hur jag själv som annonsör hade reagerat om det ringt nåt spån och bara ville köpa en del av hojen.![]()
Verkar som att han enbart har "shotgun-varianten". Kan ju vara värt att kontakta honom och höra efter dock.kolla även www.s-racing.se
Verkar som att han enbart har "shotgun-varianten". Kan ju vara värt att kontakta honom och höra efter dock.
Köpte undertail till min förra GSXR av honom och det är lite den looken jag är ute efter.
Verkar ju dock tyvärr som att den endast passar '98-'99.Den finns på ebay för typ 150 dollar.. bara o köpa
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/YAMA...9019165QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories
Dock inte denna verkar det som.www.bikersneed.se har ju lite oxå
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand