Falkenberg 3/6-09 Eftersnack

Demp@

Medlem
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Gsxr 750 srad 98.k7 1000 motor.Yamaha r1-04 track
5 bilder? eller letar jag på fel ställe? snygga bilder dock ingen på mig =(
ha det gott

JOPE

ARBETARE
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
R1 Race Edition..
:tummenupp Citerar mej själv i den andra tråden
"Jag var på plats med orange väst. Alla bilder kommer upp imorgon. Men jag var där i huvudsak för att pröva min nya kamera. Så det åkte mkt i soptunnan direkt vid hemkomst. Det är mkt som fan att ställa in och jag ville prova bla högdagerprioritet mm. Så vi får se vad det blir kvar när jag sållat resten.
Men ett smakprov kan du ju få. Hoppas det är rätt cykel.
Har bokat ett domännamn nu, och kommer att ladda upp allt denna säsongen där.
Stay tuned.

Finns det fler trådar om bankörningen, eller denna är den man ska dra bilder i???"

Så ett snabbt kort då eller 2. Resten hamnar i mappen på http://www.flickr.com/photos/igelhammar/sets/72157619208340710/show/

Skumt nog så ser bilderna skarpare ut på min dator än på flickrlänken. Nåja, nu ni vet att det finns bättre kvalitet på orginalbilderna som jag sitter på...

Edit!! Klickar man på "back to Falkenbergsbanan" uppe till vänster så ser man bilderna lite skarpare. Men inte alls i klass med orginalkorten i min dator.

Ser som vanligt bra ut.:yoparty Har du fått med en grå Hornet i " LAgomgruppen" Svartvit Heldställ ;Blå hjäm. JOPE på Rygggen.
Skulle vara roligt att vissa svågern vad jag gör med hans Hoj :D

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
5 bilder? eller letar jag på fel ställe? snygga bilder dock ingen på mig =(
ha det gott

Bara till att avvakta lite. Vet av personlig erfarenhet att sortera igenom ett antal hundra kort och sedan packa ner de man ska posta tar nån dag eller 2.

P Igelhammar

Depåhora, fotograf och slapptask
Gick med
2 Apr 2009
Hoj
Rostig röd damcykel
Precis som Bempa säger tar det nån dag. Jag tog 1980 bilder. Räkna med att 100 e bra. Ska fortsätta gå igenom dem nu, förhoppningsvis ligger alla bra upp ikväll. Kan tjoa till i tråden när mer ligger uppe.
Jag lekte mkt med ljus mm på den nya kameran, så det är därför andelen kasserade kort är så hög.
Försökte hitta lite nya vinklar med. Foton från S-svängen är ju så tjatiga ;-)

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
jag var där å filmade lite längs med start/mål-rakan, ska försöka lägga upp några klipp lite senare idag.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
jag var där å filmade lite längs med start/mål-rakan, ska försöka lägga upp några klipp lite senare idag.

fick du med en sp1, grått/svart daineseställ:tungan

Precis som Bempa säger tar det nån dag. Jag tog 1980 bilder. Räkna med att 100 e bra. Ska fortsätta gå igenom dem nu, förhoppningsvis ligger alla bra upp ikväll. Kan tjoa till i tråden när mer ligger uppe.
Jag lekte mkt med ljus mm på den nya kameran, så det är därför andelen kasserade kort är så hög.

många kort på mig hoppas jag:)

Last edited:

H Svensson

Mister
Gick med
27 Jun 2005
Hoj
Hojlös
Spännande :tummenupp

Brukar vara där och fota själv men nu körde jag, synd att man inte kan göra två saker samtidigt :gnissla

kasal

Medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -19, KTM 350exc Six Days -18, KTM 990 SMR -10
Fick klarat av min första bankörning (med hoj) igår också, jävligt skoj! Fast fan va långsam jag var, blev ju totalägd!:D jaja jag höll mig på hjulen iaf. Nästa gång ska de gå lite fortare.

Ser fram emot bilder ikväll. //johan

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Fick klarat av min första bankörning (med hoj) igår också, jävligt skoj! Fast fan va långsam jag var, blev ju totalägd!:D jaja jag höll mig på hjulen iaf. Nästa gång ska de gå lite fortare.

Ser fram emot bilder ikväll. //johan

tjena johan!

säg till nästa gång dvs den 17:e;) om du ska med å köra så kan vi samåka till banan:tummenupp

Ps. simon hälsar:)

skickar ett pm till dig med mitt nummer:tummenupp

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure

Var de du din rackare som stog efter starten och s-kurvan i orage väst eller? va nån som stog där länge och de tar ju lite tid med 1980 bilder.... Glöm inte svart kawasaki i lagomgruppen vit svart hjälm ich vitsvart skinnställ bara när du lägger upp bilder, hade varit kul att se sig själv första banåkningen :gnissla....

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
Last edited:

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
hur går det igelhammar, du tog väl flera serier på mig va:tungan gjorde ju mitt bästa i chikanen och bjöd på knäskrap för att du skulle få bra bilder:D

P Igelhammar

Depåhora, fotograf och slapptask
Gick med
2 Apr 2009
Hoj
Rostig röd damcykel
Det va jag som stod efter S-ett med väst. Sitter o sållar det sista nu, sen åker de upp, bra som dåliga :D

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
Det va jag som stod efter S-ett med väst. Sitter o sållar det sista nu, sen åker de upp, bra som dåliga :D

Fint. lägga upp alla 1980 så e chansen stor att alla kommer med.:tungan

nej de blir nog bra, tur de finns smygfotografer därute så vi andra får nått att kolla på:banana ...

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin