magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
För det första fick jag ordning på min laptimer. Som den minnesgode läsaren kommer ihåg så hade jag problem med den på Anderstorp. Den visade två sekunder för mycket!! Jorpes informerade mig om att det var en lödning som var fel så jag lödde om och se!! Vips visade den en sekund för lite!! Så glad man blir!! Veltklasse!!
Vidare var det MYCKET intressant att beskåda hur Jorpes, GSXR1100R och en okänd yngling jobbade HÅRT i 30 minuter för att få in tre rejsbajkar i Jorpes Transit. Det var så tajt att Erik fick ta av ljuddämparen på lovebajken! Till slut var dock allt klart och nöjda klappade dom igen bakdörren... bara för att upptäcka att skjutdörren på sidan var öppen och där stack ett clip-on ut närmare 30 cm....
Vidare var det MYCKET intressant att beskåda hur Jorpes, GSXR1100R och en okänd yngling jobbade HÅRT i 30 minuter för att få in tre rejsbajkar i Jorpes Transit. Det var så tajt att Erik fick ta av ljuddämparen på lovebajken! Till slut var dock allt klart och nöjda klappade dom igen bakdörren... bara för att upptäcka att skjutdörren på sidan var öppen och där stack ett clip-on ut närmare 30 cm....