Packalén
Vill åka hoj
spyan skrev:kan jag ju inte avslöja ju.........
Nähe nänä skall det var på det viset... Jag tror det är för att du inte du vågar
spyan skrev:kan jag ju inte avslöja ju.........
Lasen (1.90 lång) lyckades köra under 50 trots repfria puckarPeno skrev:Om Micke har skrapat knä, måste det ha varit i böjen med uppförsbacken. Det är riktigt jävla svårt att köra där utan att något tar i backen. Således är du ursäktad, men gör inte om det.
spyan skrev:!!!!! UNDERSKATTA ALLDRIG KONDITON I RR-SAMMANHANG !!!!
GSXR1100R skrev:Lasen (1.90 lång) lyckades köra under 50 trots repfria puckar
Han har numera bucklor i tanken pga sin skrapskräck
Lobotomi brukar fixa biffen, annars vet jag inte hur vi ska kunna hålla dig på hjulen, ni kvinnor verkar ju gilla ryggläge i bollhavetMacho Woman skrev:Äh, tanken! Jag som inte är det minsta rädd och har lyckats skrapa hela sidan på hojen, hela stället, stövlarna och puckarna då? Vad fan ska vi göra åt mig?
jorpes skrev:Hela kvällen var så fett bra till det kommer bromsklossar ivägen som e svarta, röda o massa flashiga skinnställ. Kan det varit 26-27??? En av dom försökt komma om efter att jag snyggt passerat e en krök, men ikke ikke
Släppte förbi den ena av dom på slutet för att få vila lite
CA skrev:Ja du lila Jorpes... Näsat gång jag kör om dig, så försök att inte skita på dig!!
hehehye ... En härlig kvälls körning va det ialle fall
HanneZ skrev:Lite OT sorry.. meen jag tänkte iväg o kika på kinnekullering på sön, vikken tid ska man va där? Orkar va där 2 timmar tops
Madhonda skrev:För jag kommer att vara där o gazza...
//Madelene
Don Quixote skrev:Så trevligt!
Madhonda skrev:Ska du oxå dit??
Don Quixote skrev:Jomenvisst. Och sol o varmt ska det bli också.
Klock-Bertil aka trådpajarenMcB skrev:Då ses vi på .
GSXR1100R skrev:Klock-Bertil aka trådpajaren
magnus_moss skrev:För det första fick jag ordning på min laptimer. Som den minnesgode läsaren kommer ihåg så hade jag problem med den på Anderstorp. Den visade två sekunder för mycket!! Jorpes informerade mig om att det var en lödning som var fel så jag lödde om och se!! Vips visade den en sekund för lite!! Så glad man blir!! Veltklasse!!
Vidare var det MYCKET intressant att beskåda hur Jorpes, GSXR1100R och en okänd yngling jobbade HÅRT i 30 minuter för att få in tre rejsbajkar i Jorpes Transit. Det var så tajt att Erik fick ta av ljuddämparen på lovebajken! Till slut var dock allt klart och nöjda klappade dom igen bakdörren... bara för att upptäcka att skjutdörren på sidan var öppen och där stack ett clip-on ut närmare 30 cm....
Gå och jobba nu iställetGUL skrev:Känns ju skönt att få höra komplimangen "yngling". Kan det vara mitt trick att sammåka med en lite äldre knäskrapare som fick mig att se ung ut Han fick mig dessutom att känna mig snabb
Gul Yngling
GUL skrev:Känns ju skönt att få höra komplimangen "yngling".
Gul Yngling
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |