Falkenberg den 28:e april; en härlig kväll...

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Peno skrev:
Om Micke har skrapat knä, måste det ha varit i böjen med uppförsbacken. Det är riktigt jävla svårt att köra där utan att något tar i backen. Således är du ursäktad, men gör inte om det. :mad:
Lasen (1.90 lång) lyckades köra under 50 trots repfria puckar :va

Han har numera bucklor i tanken pga sin skrapskräck :hihi
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
spyan skrev:
!!!!! UNDERSKATTA ALLDRIG KONDITON I RR-SAMMANHANG !!!! :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar

Men fuck! Varför skrev du det? Och jag som inte varit på gymmet på två veckor på grund av hjärnskakningen. Nu är hela rr-karriären förstörd alltså?!

GSXR1100R skrev:
Lasen (1.90 lång) lyckades köra under 50 trots repfria puckar :va

Han har numera bucklor i tanken pga sin skrapskräck :hihi

Äh, tanken! Jag som inte är det minsta rädd och har lyckats skrapa hela sidan på hojen, hela stället, stövlarna och puckarna då? Vad fan ska vi göra åt mig?
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Macho Woman skrev:
Äh, tanken! Jag som inte är det minsta rädd och har lyckats skrapa hela sidan på hojen, hela stället, stövlarna och puckarna då? Vad fan ska vi göra åt mig?
Lobotomi brukar fixa biffen, annars vet jag inte hur vi ska kunna hålla dig på hjulen, ni kvinnor verkar ju gilla ryggläge i bollhavet :tungan
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jag är vittne till Mickes skrapade puck(ar). Imponerande. I övrigt var det en underbar afton i solen på Falkenberg. Fysträning har nu inletts med besked iom inhandlandet av två stycken underarmstränare (sånna där man klämmer på för att få lite styrsel i bromshanden).

O jag har tidigare ojat mig över att jag aldrig haft ett redigt bakhjulssläpp. Ahh, :3freak , nu är det avklarat. Ritade ett långt svart streck over det lilla krönet innan sista högern ut på rakan. Kändes jäkligt fräsigt för stunden men skräcken kom sekunden därpå och jag fick gå i depå och torka ur byxorna.

Annars var det jobbigt att kalibrera om från Anderstorps doserade kurvor. Började fungera hyffsat sista passet.
Nu är det Kinnekulle på söndag och ett par träningar till inför rejset på Knudan...
 

HanneZ

Guest
Lite OT sorry.. meen jag tänkte iväg o kika på kinnekullering på sön, vikken tid ska man va där? Orkar va där 2 timmar tops
 

CA

Team Krypton-Superbike rockar!!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
HONDA CBR 1000RR
Ja du lila Jorpes... Näsat gång jag kör om dig, så försök att inte skita på dig!!
hehehye :banana... En härlig kvälls körning va det ialle fall

jorpes skrev:
Hela kvällen var så fett bra till det kommer bromsklossar ivägen som e svarta, röda o massa flashiga skinnställ. Kan det varit 26-27??? :banana En av dom försökt komma om efter att jag snyggt passerat e en krök, men ikke ikke :arsele

Släppte förbi den ena av dom på slutet för att få vila lite :tungan
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
CA skrev:
Ja du lila Jorpes... Näsat gång jag kör om dig, så försök att inte skita på dig!!
hehehye :banana... En härlig kvälls körning va det ialle fall

**** Det gjorde du faktiskt igår med... *** Jag hade inte en chans :brinnerup o så fick jag :näsblod också...
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
HanneZ skrev:
Lite OT sorry.. meen jag tänkte iväg o kika på kinnekullering på sön, vikken tid ska man va där? Orkar va där 2 timmar tops

:felämne :)

Bra där... då hoppas jag du kommer fram o säger hej. :hej För jag kommer att vara där o gazza...

Dyk upp på förmiddagsbläcket nångång vettja..

//Madelene
 

GUL

Det gick snabbare förr...
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
Nada
magnus_moss skrev:
För det första fick jag ordning på min laptimer. Som den minnesgode läsaren kommer ihåg så hade jag problem med den på Anderstorp. Den visade två sekunder för mycket!! Jorpes informerade mig om att det var en lödning som var fel så jag lödde om och se!! Vips visade den en sekund för lite!! Så glad man blir!! Veltklasse!!
Vidare var det MYCKET intressant att beskåda hur Jorpes, GSXR1100R och en okänd yngling jobbade HÅRT i 30 minuter för att få in tre rejsbajkar i Jorpes Transit. Det var så tajt att Erik fick ta av ljuddämparen på lovebajken! Till slut var dock allt klart och nöjda klappade dom igen bakdörren... bara för att upptäcka att skjutdörren på sidan var öppen och där stack ett clip-on ut närmare 30 cm.... :lol :lol :lol

Känns ju skönt att få höra komplimangen "yngling". Kan det vara mitt trick att sammåka med en lite äldre knäskrapare som fick mig att se ung ut :banana Han fick mig dessutom att känna mig snabb :rofl

Gul Yngling
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
GUL skrev:
Känns ju skönt att få höra komplimangen "yngling". Kan det vara mitt trick att sammåka med en lite äldre knäskrapare som fick mig att se ung ut :banana Han fick mig dessutom att känna mig snabb :rofl

Gul Yngling
Gå och jobba nu istället :fatta!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top