Gottis
West Coast Xtremes
Strider skrev:2248434
Ligger jämt? Halva sekunder är långt på Falken...
Kommer nu nästa träning då blir det höga 51r hittade runt betydligt bättre under racet än kvalet känndes det som iaf så det rä nästa mål iaf
Strider skrev:2248434
Ligger jämt? Halva sekunder är långt på Falken...
Gottis skrev:2247223nästa mål är fan Top 10 borde va realstiskt iaf på falken efter några träningar till och några 50 tider
björn.e skrev:2248556fiii fan då är jag topp 3 Det här ska bli kul att följa hoppas det inte bli från läktar plats bara
björn
Gottis skrev:2248560Du kastar ju dig bara än då ska ta med hink och spade till dej
Gottis skrev:2247223nästa mål är fan Top 10 borde va realstiskt iaf på falken efter några träningar till och några 50 tider
björn.e skrev:2248556fiii fan då är jag topp 3 Det här ska bli kul att följa hoppas det inte bli från läktar plats bara
björn
Magnus skrev:2248573Förra året räckte 49,9 till en 22:a plats och topp 5 körde på 48r.
Freppa skrev:2248571En gång eller annan i sin karriär så SKALL man göra en Freppa, dvs få soppatorsk när det går som bäst
Lycka till framöver din mög!
/Freppa
Magnus skrev:2248573Förra året räckte 49,9 till en 22:a plats och topp 5 körde på 48r så det är läge att börja gasa ordentligt redan nu
björn.e skrev:2248579Det var lite så jag menade
björn
Gottis skrev:Vi har väl ett B-race kvar va är det inte två erf på falken
Magnus skrev:2248582
Trodde du menade på SM/SO. På B-racet i höst räcker det garanterat till topp 10
Magnus skrev:2248582Ja det går ruskigt fort i toppen. Jonas #2 slog ju till med 48,9 i kvalet. Själv körde jag 49,4 på racet så jag hoppas att man kan putsa 22:a platsen lite iår.
björn.e skrev:2248599Har för mig att jag körde hög 50 eller var det 51 och kvalade in i sista led. Dock hade jag då nyknäckt nyckelben samt första gången på banan. I år är det ju andra gången jag kommer att se den så jag räknar med att kunna ta en sec och kvala i mitten. Sen är det bara hoppas att pelle_b får soppa-torsk eller nått annat....problem för jag tror inte jag rår på honom där nere
björn
tappade ju bort den stora pokalenGottis skrev:2246714Dressing is the shit
Jo det va ganska stressigt efter som vi kvalade och körde loppet inom två timmar sen får man ju tilllägga att jag va ganska slut i kroppen efter att ha lagt en 18 mil på banan på lördagen
du klarade ju dig än då
Ko72 diesel skrev:2249035tappade ju bort den stora pokalen
Moahahaha vad du är elak MagnusMagnus skrev:2246946Ja det var kul att det gick bättre för dig än på A-torp. I denna takten så kommer du nog i mål nästa tävling
GSXR1100R skrev:2249269Moahahaha vad du är elak Magnus
GSXR1100R skrev:2249269Moahahaha vad du är elak Magnus
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!