falkenberg En Rookies misstag

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Strider skrev:
2248434
Ligger jämt? Halva sekunder är långt på Falken...

Kommer nu nästa träning då blir det höga 51:eek:r hittade runt betydligt bättre under racet än kvalet känndes det som iaf så det rä nästa mål iaf

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Gottis skrev:
2247223 nästa mål är fan Top 10 borde va realstiskt iaf på falken efter några träningar till och några 50 tider
:4skrika

fiii fan då är jag topp 3 :tummenupp Det här ska bli kul att följa hoppas det inte bli från läktar plats bara :3freak

björn

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
björn.e skrev:
2248556 fiii fan då är jag topp 3 :tummenupp Det här ska bli kul att följa hoppas det inte bli från läktar plats bara :3freak

björn

Du kastar ju dig bara än då ska ta med hink och spade till dej :tungan

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
En gång eller annan i sin karriär så SKALL man göra en Freppa, dvs få soppatorsk när det går som bäst ;)

Lycka till framöver din mög!

/Freppa

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Gottis skrev:
2247223 nästa mål är fan Top 10 borde va realstiskt iaf på falken efter några träningar till och några 50 tider
:4skrika
björn.e skrev:
2248556 fiii fan då är jag topp 3 :tummenupp Det här ska bli kul att följa hoppas det inte bli från läktar plats bara :3freak

björn

Förra året räckte 49,9 till en 22:a plats och topp 5 körde på 48:eek:r så det är läge att börja gasa ordentligt redan nu :yoparty

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Freppa skrev:
2248571 En gång eller annan i sin karriär så SKALL man göra en Freppa, dvs få soppatorsk när det går som bäst ;)

Lycka till framöver din mög!

/Freppa

Känns som en ära att göra en FREPPA
:pannkyss

se nu till att skaffa lite team kompisar som inte kraschar så mycket på Åsen...för då blir du fan den som har dyras klot konto i det här landet

Magnus skrev:
2248573 Förra året räckte 49,9 till en 22:a plats och topp 5 körde på 48:eek:r så det är läge att börja gasa ordentligt redan nu :yoparty

Vi har väl ett B-race kvar va :) är det inte två erf på falken

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
björn.e skrev:
2248579 Det var lite så jag menade :tummenupp :rolleyes:

björn

Ja det går ruskigt fort i toppen. Jonas #2 slog ju till med 48,9 i kvalet. Själv körde jag 49,4 på racet så jag hoppas att man kan putsa 22:a platsen lite iår.

Gottis skrev:
Vi har väl ett B-race kvar va :) är det inte två erf på falken

Trodde du menade på SM/SO. På B-racet i höst räcker det garanterat till topp 10 :tummenupp

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Magnus skrev:
2248582

Trodde du menade på SM/SO. På B-racet i höst räcker det garanterat till topp 10 :tummenupp

sm/so så får man nog ställa in sig på toppen i b-finalen om det blir någon
:tomten

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Magnus skrev:
2248582 Ja det går ruskigt fort i toppen. Jonas #2 slog ju till med 48,9 i kvalet. Själv körde jag 49,4 på racet så jag hoppas att man kan putsa 22:a platsen lite iår.

Har för mig att jag körde hög 50 eller var det 51 och kvalade in i sista led. Dock hade jag då nyknäckt nyckelben samt första gången på banan. I år är det ju andra gången jag kommer att se den så jag räknar med att kunna ta en sec och kvala i mitten. Sen är det bara hoppas att pelle_b får soppa-torsk eller nått annat....problem för jag tror inte jag rår på honom där nere :huvet

björn

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
björn.e skrev:
2248599 Har för mig att jag körde hög 50 eller var det 51 och kvalade in i sista led. Dock hade jag då nyknäckt nyckelben samt första gången på banan. I år är det ju andra gången jag kommer att se den så jag räknar med att kunna ta en sec och kvala i mitten. Sen är det bara hoppas att pelle_b får soppa-torsk eller nått annat....problem för jag tror inte jag rår på honom där nere :huvet

björn

Nä när han väl håller sig på hjulen är han ganska snabb den rackar'n, men på falken skall han få däng igen :fakta

Ko72 diesel

#36 SuperTestpilot i Tom Kent Racing TKR
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Gixxer räser
Gottis skrev:
2246714 :hihi Dressing is the shit

Jo det va ganska stressigt efter som vi kvalade och körde loppet inom två timmar :3freak sen får man ju tilllägga att jag va ganska slut i kroppen efter att ha lagt en 18 mil på banan på lördagen

du klarade ju dig än då
:mad: :pannkyss
tappade ju bort den stora pokalen :(

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Magnus skrev:
2246946 Ja det var kul att det gick bättre för dig än på A-torp. I denna takten så kommer du nog i mål nästa tävling :tummenupp
Moahahaha vad du är elak Magnus :rofl

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
GSXR1100R skrev:
2249269 Moahahaha vad du är elak Magnus :rofl

Kommer att få höra det i all evighet lr iaf tills jag slår honom och det blir kanske redan på åsen :hihi

Men hittade den här bilden nu :)

normal_IMG_2149.jpg

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...