igelhammar
gud är bedragare......
Vit ful hoj, Svart hjälm med rosa elefanter. (Tillfällig) tvåa på den här bilden.
2:A ÄR BRA FÖR DIG...
Vit ful hoj, Svart hjälm med rosa elefanter. (Tillfällig) tvåa på den här bilden.
ahh fotade med en sketen vanlig långfocuskamera nikon p80, är tyvärr inget proffs på det här stod jämte en kille som hade betydligt bättre grejor, tror han sa att han var igelhammars (medlem här på sporthoj) bror, bad honom lägga upp lite bilder, dom är säkert ljusår bättre än dessa jag har tagit.
Haha, det var en dålig bortförklaring för SBS
Skit bakom spakarna
RTFM och ställ in autofcocusen rätt så skall de se att det blir bra nästa gång.
Lyssna inte på tråkgubben-St-rider...hade jag fattat hur man gör det så hade jag väl för bövelen gjort det (kör helt enkelt med grundinställningarna), jag är som sagt nybörjare med en amatörkamera som åkte ut till banan å fotade mest för min egna skull, nu känns det nästan som att jag skulle gett fan i att lägga upp några bilder öht, jag gör mitt bästa dock, inte lätt att följa en förare med så dålig kamera. hade man haft en systemkamera så hade troligtvis resultatet blivit annorlunda, objekten jag fotar mest är mina barn och inte ute på banan men jag tyckte att det kunde va kul å fota på banan mest bara för att se hur resultatet blir, nu blev det ju inte så bra tyvärr så jag överlåter fotandet till de som kan i fortsättningen
hade jag fattat hur man gör det så hade jag väl för bövelen gjort det (kör helt enkelt med grundinställningarna), jag är som sagt nybörjare med en amatörkamera som åkte ut till banan å fotade mest för min egna skull, nu känns det nästan som att jag skulle gett fan i att lägga upp några bilder öht, jag gör mitt bästa dock, inte lätt att följa en förare med så dålig kamera. hade man haft en systemkamera så hade troligtvis resultatet blivit annorlunda, objekten jag fotar mest är mina barn och inte ute på banan men jag tyckte att det kunde va kul å fota på banan mest bara för att se hur resultatet blir, nu blev det ju inte så bra tyvärr så jag överlåter fotandet till de som kan i fortsättningen
"Inskickat av magnus_moss
Vit ful hoj, Svart hjälm med rosa elefanter. (Tillfällig) tvåa på den här bilden"
Du menar denna här hojen
Lyssna inte på tråkgubben-St-rider...
Jag har oxo en P80, det ÄR svårt att få bra bilder oavsett vilken kamera du väljer, med för mycket zoom blir det inte så bra med P80.
Försök att komma nära objektet, håll ner avtryckaren lite lätt och lås fokus på banan, sedan följer du bara med objektet med en svepade rörelse och trycker av.
95% av bilderna brukar bli skit ändå.
FÖRLÅT, jag hade inte läsglasögonen på. Läste läste D80 när du skrev P80.
Och det är ju en viss skillnad...
Fortsätt att ta kort på banan, jag tycker det det var toppen att se säsongens 1a bilder från Falken.
@ GSX1100R Dra åt helvete gubbjävel.
YEZZZ!!!! Ojojoj vad snyggt! Blicken, fokus, attacken..... Det var lite jobbigt att hålla koll på framhjulsläppen där i chikanen, det ville gärna bli lite för yvigt där. Någon annan som hade de problemen?
Personligen gillar jag att avgasrörets värme syns i bilden. Gaah vill ha bättre objektiv... Hmm ett fast 300mm/ F2.8 L Men det kostar....
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|