Faller handlöst..

drängen

CATCH ME IF YOU CAN
Gick med
15 Jul 2003
Ort
kristianstad
Hoj
954rr crf 450 HM
Bikerbitch skrev:
Ja, de flesta är nog skoltrötta. Men alla har ju ångest inför slutdagen. Förutom jag. Alla är inte ensamma heller, alla har någon att vara med. Förutom jag.

Ja, det kommer bli äckligt skönt att få göra vad som faller mig in.
Det är 83 dagar kvar tills den dagen kommer.
du imorgon e de bara 82 dagar kvar :)
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Bikerbitch skrev:
Ja, de flesta är nog skoltrötta. Men alla har ju ångest inför slutdagen. Förutom jag. Alla är inte ensamma heller, alla har någon att vara med. Förutom jag.

Ja, det kommer bli äckligt skönt att få göra vad som faller mig in.
Det är 83 dagar kvar tills den dagen kommer.
Ja, vad ska jag skriva. Tänker inte ens försöka säga åt dig att " det går över" etc. etc. Allt det där kommer du ju känna själv den dagen det går över :)

Tänk istället på jp, hojen, våren, din familj som älskar dig, alla dina vänner på sh,(så kom inte och säg att du inte har nån att va med;) ), att du har massor av folk att luta dig tillbaka mot.
Att sen "alla" de andra som du skriver om, inte fattar vad de går miste om om de nu inte vill vara med dig för du inte passar in i deras mall...det säger ju mer om hur det står till med dem än något annat :7peta

Någon ångest för slutdagen behöver du inte ha, de människor du hittat som du gillar och som gillar dej, de kommer du att hålla/återuppta kontakten med senare, de kan jag sätta en femma på :tummenupp
Äsch... nu tar du å rycker upp dig å sluta ödsla tid med att oroa dig över saker och människor och deras attityder som du kommer slippa om en snar framtid. (åkej 83 dagar):kiss
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Bikerbitch skrev:
Faller handlöst ner, sluta trampa på mig.
Smärtan går inte att bära, hjälper du mig?

Kylan gör sig påmind, hjärtat blir till is
Orkar inte slåss, kroppen är för svag
Varför kämpa i en kamp jag ändå aldrig vinner?

Kraftlös ligger jag kvar
Sen när lyssnar dom?
Syns men hörs inte.

Aldrig ge upp.

Du skulle ha varit med på Poetry Slam igår kväll.

BTW, nice dikt.
 

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Båstad
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Det är aldrig roligt att vara ensam, att stå i ett fullt rum och fortfarande vara ensam.
Jag jobbade på ett ställe för längesedan som gjorde att det kändes som om jag aldrig skulle orka gå dit nästa dag, men eftersom att jag visste att det skulle bli bättre så funkade det. Tio år senare så trivs jag kanon bra på jobbet och vet attpå det gamla jobbet så går det fortfarande runt självcentrerade fånskallar och surar över att mjölken har gått upp och Bosse Ringholm köpte en slips på regeringskortet.

Snart är det påsklov och en massa studiedagar, innan du vet ordet av så står du där med studentmössan och ett barndomskort som du inte visste fanns. :)

Stora kramar från Skåne! :krama
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
TinaTjejen skrev:
Äsch... nu tar du å rycker upp dig å sluta ödsla tid med att oroa dig över saker och människor och deras attityder som du kommer slippa om en snar framtid. (åkej 83 dagar):kiss

Ja. 83 dagar. DAMN; jag ska klara detta. Tack Tina o alla andra för värmande ord. Jag ska klara det, jag ska klara det, jag ska klara det.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag hoppas ni vill hjälpa mig sista dagen i skolan genom att göra mig en stor tjänst. Men mer om den kommer närmare avslutningen :)
Nej, vi snackar inte om att bränna ner skolan eller nåt.
Det handlar om er, och era motorcyklar som skall brumma hårt på skolgården :)
 

MikkE

Guest
det här var ju inte så kul att hära.. kan säga själv att jag var jävligt skoltrött sista tiden på gymnasiet, men jag höll mitt humör på topp genom polarna.. var lite busig och ta en dag ledigt med kompisarna, lite fika på stan å sånt :)

krya på dig med glädjen som finns runtomkring
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Bikerbitch skrev:
Jag hoppas ni vill hjälpa mig sista dagen i skolan genom att göra mig en stor tjänst. Men mer om den kommer närmare avslutningen :)
Nej, vi snackar inte om att bränna ner skolan eller nåt.
Det handlar om er, och era motorcyklar som skall brumma hårt på skolgården :)

Det vet du! :tummenupp :fakta
 

smilee

Tillbaka igen
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Vaxholm
Hoj
Suzuki GSX R 750 -87
Bikerbitch skrev:
Jag hoppas ni vill hjälpa mig sista dagen i skolan genom att göra mig en stor tjänst. Men mer om den kommer närmare avslutningen :)
Nej, vi snackar inte om att bränna ner skolan eller nåt.
Det handlar om er, och era motorcyklar som skall brumma hårt på skolgården :)
Tja, jag fick ju den stora äran att köra Anja förra året på hennes student. Det var jättekul. Jag lovar att försöka.
 

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Ort
Borås
Hoj
Aprilia RSV Factory
Bikerbitch skrev:
Jag hoppas ni vill hjälpa mig sista dagen i skolan genom att göra mig en stor tjänst. Men mer om den kommer närmare avslutningen :)
Nej, vi snackar inte om att bränna ner skolan eller nåt.
Det handlar om er, och era motorcyklar som skall brumma hårt på skolgården :)
Var bor du egentligen. Måste ha missat det :va
Man kanske kan bli ett gäng som kan komma och hälsa på dig från Borås :yoparty ...

Ha en underbar dag.... :krama
 

Kentamannen

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Ort
i Eskilstuna.
Hoj
R1 -99
Bikerbitch skrev:
Det handlar om er, och era motorcyklar som skall brumma hårt på skolgården :)

Skulle själv vilja vara med på det, men jag tar också studenten. Själv tycker jag inte det känns så speciellt, trist nog. Men vill självfallet att den ska vara här imorgon så man kan lämna skolan. Vilket datum tar du förresten studenten?
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Ensam e stark,lyssna på kentas"just idag e ja stark" det brukar hjälpa mig.Jag vet att det elätt o ge upp,men du är definitivt inte en av dom som gör det,min båge brummar gärna när det blir dags, :tummenupp
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Kentamannen skrev:
Skulle själv vilja vara med på det, men jag tar också studenten. Själv tycker jag inte det känns så speciellt, trist nog. Men vill självfallet att den ska vara här imorgon så man kan lämna skolan. Vilket datum tar du förresten studenten?

4 juni. Du kommer ju på studentskivan ju :Bugar

Smilee; Bra. Det är inte snack om att jag skall åka bakpå tror jag.
Men någon form utav en mckortege vill jag nog få till :yoparty
 

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Ort
på havet
Hoj
K7
Bikerbitch skrev:
Ja, de flesta är nog skoltrötta. Men alla har ju ångest inför slutdagen. Förutom jag. Alla är inte ensamma heller, alla har någon att vara med. Förutom jag.

Ja, det kommer bli äckligt skönt att få göra vad som faller mig in.
Det är 83 dagar kvar tills den dagen kommer.

vaf*n, jag går 1:an och jag är skoltrött som fan. Tänk hur många dagar jag har kvar :3freak jag tycker du ska va glad :) det löser sig, som jag har en bok som ska vara färdigläst imorgon på 300 sidor :( hmm...måste nog börja på den nu :huvet :huvet :död
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top