Bikerbitch skrev:
Ja, de flesta är nog skoltrötta. Men alla har ju ångest inför slutdagen. Förutom jag. Alla är inte ensamma heller, alla har någon att vara med. Förutom jag.
Ja, det kommer bli äckligt skönt att få göra vad som faller mig in.
Det är 83 dagar kvar tills den dagen kommer.
Ja, vad ska jag skriva. Tänker inte ens försöka säga åt dig att " det går över" etc. etc. Allt det där kommer du ju känna själv den dagen det går över
Tänk istället på jp, hojen, våren, din familj som älskar dig, alla dina vänner på sh,(så kom inte och säg att du inte har nån att va med

), att du har massor av folk att luta dig tillbaka mot.
Att sen "alla" de andra som du skriver om, inte fattar vad de går miste om om de nu inte vill vara med dig för du inte passar in i deras mall...det säger ju mer om hur det står till med dem än något annat
Någon ångest för slutdagen behöver du inte ha, de människor du hittat som du gillar och som gillar dej, de kommer du att hålla/återuppta kontakten med senare, de kan jag sätta en femma på
Äsch... nu tar du å rycker upp dig å sluta ödsla tid med att oroa dig över saker och människor och deras attityder som du kommer slippa om en snar framtid. (åkej 83 dagar)