Fallout 3 till Xbox - är det ett bra spel?

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
har hört en del bra saker om spelet, någon här på sh som spelat? vad tycker ni?

[YOUTUBE-ID]iYZpR51XgW0[/YOUTUBE-ID]

Tar det inte sjukt lång tid?
Det hade gärna kunnat vara längre faktiskt.

Hur som helst riktigt bra spel. Riktigt schysst blandning av rpg och fps. Fantastiskt väldesignat, bra uppdrag, riktigt bra story och riktigt skön humor. Eftersom man gärna vill ha mer när man spelat genom det så finns det även fem stycken expansioner tror jag. Varav en fortsätter på mainstoryn från originalet.

Multiplayer saknas ju men det gör inget. Fallout passar inte som multiplayer helt enkelt.

Multiplayer saknas ju men det gör inget. Fallout passar inte som multiplayer helt enkelt.

Surt, vill ha ett bra lir med åtminstone 2-playermode. Köpvärt ändå verkar det som, jag lägger ett bud på Bettskenas lir när han har tröttnat om en vecka :rolleyes:

en polare har det till PS3, han vart hel salig över spelet, så har man minsta intresse av RPG (med "sci-fi"-inslag) så verkar det vara en given hit i sin spelsamling!

bra som fasen. köp GOTY edition så får du alla DLC'er på köpet. Då har du ett spel som räcker länge om du gör alla sidequest och inte stressa egenom mainquesten.

Surt, vill ha ett bra lir med åtminstone 2-playermode. Köpvärt ändå verkar det som, jag lägger ett bud på Bettskenas lir när han har tröttnat om en vecka :rolleyes:

utan att ha spelat det ännu så länge, är den din för 300:- :tummenupp

Inget multiplayer, kunde varit längre snarare. DLC's finns det dock.

Hursom, kanonspel. Bara tjöpa.

cool.

dlc-->?
goty edition (nån annan snackar om det i tråden)--->?

Last edited:
Grymt spel!! Bara att köpa! Satt senast igår 8 timmar med det! (Flickvänsfritt) :D

Ge det en chans å sätt dig in i spelet bara, har pratat med flera stycken som tyckte det var skit efter att de bara spelat 2-3 timmar.
Dom jag pratat med som fortsatt spela har älskat det! :)

DLC = DownLoadable Content. Expansions.

GOTY = Game Of The Year. Antar att utgåvan inkluderar alla DLC's.

Grymt spel!! Bara att köpa! Satt senast igår 8 timmar med det! (Flickvänsfritt) :D

Ge det en chans å sätt dig in i spelet bara, har pratat med flera stycken som tyckte det var skit efter att de bara spelat 2-3 timmar.
Dom jag pratat med som fortsatt spela har älskat det! :)

cool, ska skaffa spelet - tack!

DLC = DownLoadable Content. Expansions.

GOTY = Game Of The Year. Antar att utgåvan inkluderar alla DLC's.

cool. tror jag behöver skaffa mig en väldigt mätt dvärg, som håller reda på förkortningar o skit åt mig.

Last edited:
Gillar man Oblivion så kommer man gilla detta..

Dryga laddtider till konsolen har jag hört.
och detta spel är till för att spelas på dator..

Gillar man Oblivion så kommer man gilla detta..

Dryga laddtider till konsolen har jag hört.
och detta spel är till för att spelas på dator..

Och gillar man Fallout 1 & 2 och har förståelse för att utvecklingen går framåt så gillar man 3:an också. Grymt spel, lite för kort dock men det vägs lätt upp av att man kan utforska rätt mycket och döda tid på det. Fast, som sagt, det ska spelas på dator.

Fallout 3 är extremt bra till PC... Jag bruka använda karma fusk så jag kan skaffa Slavar samt gå runt i varenda ställe som finns på banan...

Väldigt roligt..

Om ett tag kommer Fallout : New Vegas ut... samma Engine som F3 men dock helt annan story

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back