(MARCUS) skrev:Åkning i kväll?
Jåke skrev:Två st svarta/blå TDM850 med två likadant klädda herrar körde före mig Falun-Ornäs igår kväll runt 20-snåret. Nån som känner igen sig?
Ni såg väldigt polis-mässiga ut
jocke i köping skrev:Är det några här som testat vanlig grönsåpa o göra rent bakfälgen med ?
o billigt e det åxå ,,
Mvh: Jocke i köping
myspinnen skrev:idag är det final i mascupen på amsbergs crossbana. Jag och 2 till åker dit med hojjarna och kollar, finns intresse att hänga med dit och hem så skriver jag vart vi utgår från här när jag vet det själv
Kinamoto är inköpt nu, tänkte dra ihop en minikortege på falucruisingen.. hittils är vi bara 4 st
Vegas skrev:Söndagen den 3/7 så blir det en sönadstur i falun som kommer att utgå från bryggcafeet i falun....
dom som vill ta en kaffe eller något ska nog vara där vid 13 tiden, turen går kl 14:00, kommer att gå en ganska lång sväng om jag känner alla rätt!!!
väl mött och hoppas inte allt för många är bakis och skais!!!
//Vegas
Vegas skrev:Söndagen den 3/7 så blir det en sönadstur i falun som kommer att utgå från bryggcafeet i falun....
//Vegas
Anciol skrev:Fajbjoj!! Fajbjoj!! Jag hade ju bestämt att du skulle få leka med din popnittång idag juh!
Vegas skrev:vältra dig på betonggrisen å häng med nu.....
Synd att man är så jäla förkyld då...Vegas skrev:Söndagen den 3/7 så blir det en sönadstur i falun som
//Vegas
Mr o skrev:Synd att man är så jäla förkyld då...
Hade vart skoj o träffa lite nytt folk
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |