metkallica
_____Ordförande i____ MCK_WHEELERS_FALUN
Nu har de börjat sopa gatorna i stan! Då MÅSTE våren vara här
Bara att byta däck sedan blir det åka av
metkallica skrev:2077320Nu har de börjat sopa gatorna i stan! Då MÅSTE våren vara här
NigHtHawK skrev:2077404jeklans va fint.. jag som har besiktning i morn sen e de bara att glida..
fast jag funderar på att byta upp mig lite i hk kanske
metkallica skrev:2077417HK är aldrig fel att ha mycket av... Kanske ska hitta något sportigare?
Självklart är våren här, jag såg en hoj vid klubbstugan i helgen!metkallica skrev:2077320Nu har de börjat sopa gatorna i stan! Då MÅSTE våren vara här
Jåke skrev:2077514Självklart är våren här, jag såg en hoj vid klubbstugan i helgen!
Nja, den här var grön. Å den satt inte i änden av en flaggstång...jocke i köping skrev:2077560Den hojjen var där i vintras åxå ,, väl synlig ,, tur det är en ofrälst hoj.
Jåke skrev:2077595Nja, den här var grön. Å den satt inte i änden av en flaggstång...
Jåke skrev:2077514Självklart är våren här, jag såg en hoj vid klubbstugan i helgen!
NigHtHawK skrev:2077465de e så sant...
e väl lite på jakt efter en gsx-r 750 lr 1100 runt 88-90 för försäkringens skull eller en fzr 1000 kanske.. runt samma år.. tävlar ju i enduro så de blir inte så mycke pengar över till annat men en 25 papp verkar man ju få en skaplig sådan för så.. de jobbiga e ju att få iväg den man har... fast de kanske e rätt tid nu.. många som ska körkort så då e ju min prima till de tycker ja ialf
metkallica skrev:2077870
Jag tror att om du vill komma billigt undan och ändå få en kul hoj så är nog en FZR 1000 bland de bästa valen! Gammel gixxerna ligger ganska högt i inköp, börjar tydligen bli "rariteter" eller något
NigHtHawK skrev:2107952ja de e väl fzr 1000 jag e mest intresserad av.. dels för priset och dels för att jag tycker dom ser rätt moderna ut trots att de jag tittar på e runt 88-90 års mod... får väl se om jag får iväg nuvarande hoj om de blir en sån..
Anciol skrev:2110240Du åkte inte runt omkring falun igår vid 16-17 tiden? Vi satt på bryggcafeét och fikade när du rullade förbi. Hur tusan visar man att man också kör hoj när man sitter i civilia kläder o bara dreglar och också vill gasa??
Dal-Mausen skrev:2117488Har ju inget fungerande batteri...
Så än är det lugnt för mig.
Vad händer i helgen då?
Jag har inte allt för bra koll på Jula-dagarna.
PM eller här.
Kanske får ett patteri i morrn...
Dal-Mausen
metkallica skrev:2117509
På lördag kväll är det SH pub på S1 i Borlänge ifrån klockan 20.00. Kom dit med så delar vi på en lättöl
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|