Familjeliv.se

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Familjeliv och Flashback är ungefär på samma nivå när det gäller många frågor. Är inte medlem på något av ställena, men har redan noterat det.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Fattar inte heller varför alla rakar när tex vaxning eller epilering är mycket schysstare för att hålla sig fresh i de nedre regionerna ...

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Läste igenom de två sidorna med inlägg och tyckte att den tråden och ämnet var totalt ointressant att ens diskutera.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Hur bestämmer man var man ska börja/sluta raka?

Drar man runt snasen i en cirkel och rakar allt innanför det?

Då blir det ju en kal fläck mellan knäskålarna och bröstvårtorna, ser inte det lustigt ut om man är hårig på resten?

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Fattar inte heller varför alla rakar när tex vaxning eller epilering är mycket schysstare för att hålla sig fresh i de nedre regionerna ...

Okej, så du vaxar pungen?! :näsblod
För övrigt så är rakning fräshare i längden då man måste vänta tills pubishåret är tillräckligt långt för att vaxa! snåla inte med kvalitén på rakhyvel är mitt tips...

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Tips från coachen: Raka inte pungen med fårsax.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
När jag boxades fick jag lära mig att "hårigaste pungen vinner. Alltid."
Har det ändrat sig?
Vem har fördel nu, när allihopa småluvarna har ritat bilder på skinnet och smyckar sig i anletet?
Framtiden var bättre förr.

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Familjeliv och Flashback är ungefär på samma nivå när det gäller många frågor. Är inte medlem på något av ställena, men har redan noterat det.

Nu är du helt ute och cyklar. Flashback är för utstötta, missbrukare, allmänt udda fåglar och är skitbra. Familjeliv är för präktiga, vänsterpartister, bögar och kristna. Skitdåligt med andra ord. Så nu vet du det. :tummenupp

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Nu är du helt ute och cyklar. Flashback är för utstötta, missbrukare, allmänt udda fåglar och är skitbra. Familjeliv är för präktiga, vänsterpartister, bögar och kristna. Skitdåligt med andra ord. Så nu vet du det. :tummenupp

Du missade den största gruppen av medlemmar på Familjeliv.se... nämligen blendrökande singelmorsor (eller snart singelmorsor) som frågar hur länge man kan skjuta upp räkningarna innan kronofogden kommer och tar barnen. :glömdet :död

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati

Vet inte om jag håller med dig där. Läst "känsliga rummet" på familjeliv, där folk verkligen tar upp livets problem som inte rör sig om i-landsproblem som om man ska raka pungen eller ej?

Tror det rör sig om ungefär samma individer på både Flashback och Familjeliv även som siterna har olika inriktningar. Familjeliv kanske anses mer rumsrent när det väl gäller, men de tar upp ungefär samma problemställningar. Folk skriver om alla möjliga problem de stöter på. Allt från incest, droger, misshandel till vilken barnvagn, familjebil man rekommenderar. På Flashback tar man diskussionen ännu längre med kändisar och skvaller där man hänger ut personer som felat i livet eller anses intressanta av allmänheten på annat sätt.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Okej, så du vaxar pungen?! :näsblod
För övrigt så är rakning fräshare i längden då man måste vänta tills pubishåret är tillräckligt långt för att vaxa! snåla inte med kvalitén på rakhyvel är mitt tips...

Nej, tacka vet jag vaxat! :tuttar:

Har vart och vaxat idag, det gör inte ont om man går till någon som kan! (nu har ju jag dock inte nån pung då.. men :näsblod ) Och så blir det ju glesare med hår sen när det växer ut + att det inte kliar när det växer ut.

Rakar man så får man ju raka varje morgon och likförbannat är det stubb på kvällen :gnissla:

Vaxa benen däremot, fyyyysatan vad ont det gör!:död

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...