Fan fan fan fan...

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
Fan! då blev man precis dumpad av bruden efter nästan 3 år! :huvet
Under den fina förklaringen att hon inte tycker om mig på samma sätt längre,, o att de känns som att kyssa en polare när hon kysser mig! :kocko
va fan ska man göra nu då? :(

jaja va bara tvungen att skriva av mig..
 

More

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2004
Ort
Malmö
Hoj
-
Såg du det komma eller kom det som en överraskning?

Det måste nog ändå vara en av dom jobbigaste sakerna att gå igenom.
Men tänk på att det är vår om några månader och du kommer ha en nya hoj.

:pannkyss
 

Jonathan

Guest
Showtime skrev:
Fan! då blev man precis dumpad av bruden efter nästan 3 år! :huvet
Under den fina förklaringen att hon inte tycker om mig på samma sätt längre,, o att de känns som att kyssa en polare när hon kysser mig! :kocko
va fan ska man göra nu då? :(

jaja va bara tvungen att skriva av mig..


Fy fan. :(

Lider med dig. Vet hur det känns. Det värsta är nästan att se henne i ögonen och veta vad hon ska säga innan hon sagt det.


Ta dig en öl och tänk på hur kul du nu kan ha istället med polarna etc.
Man kommer igen. Tro mig :)
 

Gabor

Guest
Lider med dig, vet hur det känns..

Oavsett om man vet om det, ser det komma , så känns det hårt när faktum kommer.

Kan bara säga en sak:: låt det vara ont en stund-bryt ihop en kväll-sov ut-bit ihop-gå vidare. Det finns många därute som vill ha just DIG...du är bäst.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Livet är tufft satan ibland. Hårt när hjärtat går i tusen bitar på bara nån sekund. Hoppas du har massa vänner du kan snacka av dig med, brukar hjälpa en smula iallafall. Ta hand om dig!
 

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 950 sm
Lider med dig.. Men kom ihåg "Brudar är skit vettu"......
Se det possitivt det är i alla fall fredag så du kan dränka dina sorger ikväll med gott samvete....
 

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Höga Kusten
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
:( Lider med dig!

Sova på soffan framför tv, gråta och umgås med nån/några polare är det bästa nu! Ett annat tips; är att ha en tv-spelskväll som inkluderar nån polare, par folkpilsner och en pizza! Det vad jag hade försökt med...

Det är inte lätt när sådant händer, men man ska framför allt inte få för sig att det är ens eget fel.

Verkar som du tar det rätt bra ändå...jag hade användt en miljon utropstecken och en massa arga/ledsna miner om detta hänt mig.

Behöver du nån "annonym" att prata med så finns jag och förmodligen många andra till förfogande på msn osv...
 

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Ort
I västkustens största stad: Jätteborg :)
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
Showtime skrev:
Fan! då blev man precis dumpad av bruden efter nästan 3 år! :huvet
Under den fina förklaringen att hon inte tycker om mig på samma sätt längre,, o att de känns som att kyssa en polare när hon kysser mig! :kocko
va fan ska man göra nu då? :(

jaja va bara tvungen att skriva av mig..

Ta en öl. Ta en till. Ta 2 till... Rapa, fis & pilla dig i naveln. Ge fan i å raka dig. Spela fåniga tv/dator-spel. Se vilka filmer du vill när du vill. Jobba hur sent du vill. Gör allt det där som kvinnor inte förstår sig på (utom min fantastiska lilla älskling, förstås :pannkyss ). Efter ett tag känns det bättre (eller sämre...) och då är du redo att ge dig ut i verkligheten igen :tummenupp
 

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
Tack så mkt för att ni bryr er! Hade inte en aning om att de skulle komma! Har nog inte riktigt fattat det än.. Men det kommer smygande nu när de börjar bli mörkt o man sitter ensam i sin lägenhet o undrar vem fan man ska kolla på tv me ikväll... Det sega e att ja hade tänkt vi skulle gå på bio ikväll, så ja hade köpt 2 biobiljetter. Får väl gå själv eller ngt.. Ringde polarna direkt, men dom arslena va ju så upptagna me sina brudar så dom kunde inte komma förbi :huvet o polarna hemma i götet e som sagt lite långt bort :(
Så de blir väl ja o SH som får mysa ikväll :3freak

Fan man blir lixom tom inom sig, vet inte riktigt va fan man ska göra!!!!
Kunde hon inte gjort slut i sommras eller ngt, då man åtminstone hade hojen, den ENDA sanna glädjen i livet!

jaja ska la gå o supa mig i bitar nu
/david
 

Mackis

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2005
Ort
Karlstad
Hoj
Tomt
Det kommer bli bättre!

Ta de bara lugnt gubben, De värsta kommer gå över! O vi finns alltid här för dig :pannkyss
 

Gabor

Guest
Showtime skrev:
Tack så mkt för att ni bryr er! Hade inte en aning om att de skulle komma! Har nog inte riktigt fattat det än.. Men det kommer smygande nu när de börjar bli mörkt o man sitter ensam i sin lägenhet o undrar vem fan man ska kolla på tv me ikväll... Det sega e att ja hade tänkt vi skulle gå på bio ikväll, så ja hade köpt 2 biobiljetter. Får väl gå själv eller ngt..
/david

Stick ner till bion du, kolla in någon snygging, bjud... eller bjud någon av polarnas tjejer, så kanske dom hjälper dig istället.. :lol :tummenupp
 

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Ort
Sverige
Hoj
ER-6n -09
Hej, fy fan va jobbig sits du är i!
Förstår verkligen hur jobbigt det är! Jag vet inte vad du ska göra som gör att de känns bättre, allt finns ju där hela tiden! Men försök göra så mycket du kan hela tiden, så du inte har tid att tänka på henne... tror det funkar!

Jag blev själv dumpad av min flickvän i början av sommarn, å det är fortfarande mycket jobbigt. Många frågetecken kvar... hon förlovade sig med mig, hon kom me ringen alltså (riktigt fint), bara 6 månader innan...
Allt var kanon, sen blev hon helt personlighetsförändrad efter att ha fått göra en abort, ingen av oss kände att vi var mogna att bli föräldrar nämligen!
Hon var jättelycklig att jag fanns och stötta henne osv, aldrig skulle hon klara det utan mig bla bla bla...
2 veckor efter aborten ville hon göra slut! Det kom verkligen från Ingenstanns.

Hon kände inte sig själv och hon ville inte ha pojkvän nu! Allt var så jobbigt, sa hon..
Men HELA sommarn när jag satt hemma å tyckte synd om mig själv festade hon varje dag! Hon gjorde även det jag bad henne att inte göra, att skaffa en ny pojkvän!
Nu sprider hon på var enda commynity som finns på nätet att han är underbarast i hela världen bla bla bla... (mitt namn är i stort sätt bara utbytt mot hans)
Hon förstår inte att jag mår skit av det där!

Kan inte förstå hur någon så fin människa kan bli så ond och kall...

life sucks then we die!

Nåja, kan iaf stolt säga att jag var hennes första kärlek!


Ursäkta att jag kapade din tråd sådär, men jag kände bara för att skriva det!
 

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Ja.
Är oxå singel nu efter 2 år med ex flickan. Ibland känns det väldigt skönt, man umgås med kompisar och hittar på massa galna saker. Men sen när man sitter där själv framför tv:n och har inget planerat så kommer det krypande. Så jävla jobbig känsla, man känner sig så otroligt ensam. Det jobbigaste med att vara singel är att man saknar tryggheten, den personen som alltid fanns där och som man alltid kunde räkna med, finns inte där längre.

\Masonit
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
Jag tänkte skriva något långt å bra... men när jag börjat insåg jag att det blev för jobbigt.. :(

Det enda jag vet är att när man tror att det inte kan bli värre är det just vad det kan.. :död

Sorry att jag inte hade något bra att tillföra... men jag kände att jag ville skriva lite... mår inte så jävla bra.. :(
 

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
pogo skrev:
Hej, fy fan va jobbig sits du är i!
Förstår verkligen hur jobbigt det är! Jag vet inte vad du ska göra som gör att de känns bättre, allt finns ju där hela tiden! Men försök göra så mycket du kan hela tiden, så du inte har tid att tänka på henne... tror det funkar!

Jag blev själv dumpad av min flickvän i början av sommarn, å det är fortfarande mycket jobbigt. Många frågetecken kvar... hon förlovade sig med mig, hon kom me ringen alltså (riktigt fint), bara 6 månader innan...
Allt var kanon, sen blev hon helt personlighetsförändrad efter att ha fått göra en abort, ingen av oss kände att vi var mogna att bli föräldrar nämligen!
Hon var jättelycklig att jag fanns och stötta henne osv, aldrig skulle hon klara det utan mig bla bla bla...
2 veckor efter aborten ville hon göra slut! Det kom verkligen från Ingenstanns.

Hon kände inte sig själv och hon ville inte ha pojkvän nu! Allt var så jobbigt, sa hon..
Men HELA sommarn när jag satt hemma å tyckte synd om mig själv festade hon varje dag! Hon gjorde även det jag bad henne att inte göra, att skaffa en ny pojkvän!
Nu sprider hon på var enda commynity som finns på nätet att han är underbarast i hela världen bla bla bla... (mitt namn är i stort sätt bara utbytt mot hans)
Hon förstår inte att jag mår skit av det där!

Kan inte förstå hur någon så fin människa kan bli så ond och kall...

life sucks then we die!

Nåja, kan iaf stolt säga att jag var hennes första kärlek!


Ursäkta att jag kapade din tråd sådär, men jag kände bara för att skriva det!
Det är absolut ingen fara att du lånar tråden :tummenupp
Vi måste ju gå ihop o få prata ut om de jobbiga brudarna!
Asså fan de påminner lite om mig, fast vi inte va förlovade.. Men bruden hade fan snackat om att göra det bara ett par månader sen :va o sen helt plötsligt så visste hon inte va hon känner för mig längre. Ja menar hur fan kan man vakna upp en morgon o inte gilla en person man älskat o varit me i 3 jevvla år.. Allt var ju så väldigt bra, ja pluggar ju här i karlstad nu, och förra året så bodde hon kvar i götet medans ja bodde här, o de funkade ganska bra, så hon bestämmer sig för att flytta upp hit o börja plugga hon med. Så hon skaffar sig en lägenhet 2 dörrar från min! (vi flytta inte ihop för att vi ville vänta lite, o för att vi inte skulle tröttna på varandra) Och va händer jo hon har bott här 3 månader, o dumpar mig! OCH HON BOR 2 DÖRRAR BORT! JOBBIGT! :huvet Känns lixom som att man har slösat bort tiden som man var med henne, känns som man kunde gjort något bättre av den?!

Nåja de e väl som du säger, Life is a bitch and then you die..
 

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Ja.
Showtime skrev:
Det är absolut ingen fara att du lånar tråden :tummenupp
Vi måste ju gå ihop o få prata ut om de jobbiga brudarna!
Asså fan de påminner lite om mig, fast vi inte va förlovade.. Men bruden hade fan snackat om att göra det bara ett par månader sen :va o sen helt plötsligt så visste hon inte va hon känner för mig längre. Ja menar hur fan kan man vakna upp en morgon o inte gilla en person man älskat o varit me i 3 jevvla år.. Allt var ju så väldigt bra, ja pluggar ju här i karlstad nu, och förra året så bodde hon kvar i götet medans ja bodde här, o de funkade ganska bra, så hon bestämmer sig för att flytta upp hit o börja plugga hon med. Så hon skaffar sig en lägenhet 2 dörrar från min! (vi flytta inte ihop för att vi ville vänta lite, o för att vi inte skulle tröttna på varandra) Och va händer jo hon har bott här 3 månader, o dumpar mig! OCH HON BOR 2 DÖRRAR BORT! JOBBIGT! :huvet Känns lixom som att man har slösat bort tiden som man var med henne, känns som man kunde gjort något bättre av den?!

Nåja de e väl som du säger, Life is a bitch and then you die..

Bor hon 2 dörrar bort!!!??? :död :död :död

Fyfan, min bor iallafall i en annan stad, känns skönt det.

\Masonit
 

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Husabusaberg
life`s a bitch and then you die! Eller..? Fan heller! snart e de vår igen, så vi kan ut o smiska skiten ur dom andra älsklingarna så ofta man vill :rolleyes:
fram me allt alkohol, på me bra musik, in på OT forumet skratta/gråt.... de kommer att ordna sig. Ja löver :tummenupp skål på dig Showtime :fyllisar
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top