watteee skrev:Nu har jag en skitviktig fråga.. Vid vilken hastighet på moppe förlorar man lämpet? Jag for ner till affären för att köpa godis, och på vägen hem, så körde jag i ca 100km/h men min moppe, och så kom polisen och tog mig.
watteee skrev:Nu har jag en skitviktig fråga.. Vid vilken hastighet på moppe förlorar man lämpet? Jag for ner till affären för att köpa godis, och på vägen hem, så körde jag i ca 100km/h men min moppe, och så kom polisen och tog mig.
XXXXX skrev:HO HO, ta ditt straff och sug på det, grabben..!
Dessa j-a mopeder....
d1ce skrev:nu var du elak...
watteee skrev:Ooo! jag som hade hoppats på a1 kort... skulle åka o kolla på mc o allt var fixat.. så kör jag och köper godis....
Faan watteee, godis är ju inte bra för tänderna...watteee skrev:Nu har jag en skitviktig fråga.. Vid vilken hastighet på moppe förlorar man lämpet? Jag for ner till affären för att köpa godis, och på vägen hem, så körde jag i ca 100km/h men min moppe, och så kom polisen och tog mig.
watteee skrev:snubben stog mitt på vägen o vinkade som en jude.
watteee skrev:jag vet inte varför jag inte körde ifrån dom. kanske beror det på att en kille spran ut mitt på vägen och vinkade och hade sig, och att det kom en lastbil på andra sidan av vägen...
Jag ska fanemajj sälja moppen nu... nån som vill köpa?
men orka bry dig då.. här händer ju så jävla lite i 125a forumet nu ändå...micke85 skrev:vad fan deta e väll ändå inget jävla mope forum eller ?
Och din moppe toppade 30 i nerförsbacke? :rolleyesXXXXX skrev:Sug på nederlaget...
Du får vackert vänta tills åldern och förståndet infinner sig..
Mr.Dna skrev:Vinkar Judar mycket??
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |