kaZmur
Gudomlig sporthojare
Äh... gå till närmaste högstadiedisko och skryt lite för brudarna om att du blev stoppad av snuten, så har du kvällen räddad iaf...watteee skrev:ja... just nu skulle jag bara vilja gå och dö...
Äh... gå till närmaste högstadiedisko och skryt lite för brudarna om att du blev stoppad av snuten, så har du kvällen räddad iaf...watteee skrev:ja... just nu skulle jag bara vilja gå och dö...
watteee skrev:jag har eu moppe... och jag köre i 100... på en 90 väg... men jag tyckte att snuter verkade schysst.. han trodde inte att lämpet skulle ryka, om jag inte varit straffat tidigare.. och det har jag inte. men jag har hört många som blivit av med sina lämp för fortkörning...
Jag stannade För att jag har skylt på moppen, och för att snubben stog mitt på vägen o vinkade som en jude.
För att om man väljer att köra trimmat kan man ta bort skylten och om man kör orginal så får man ändå köra i ruskigt snabba 45km/h...Esquina skrev:Hur smart på en skala 1 till 10 är det att köra med skylten när du har trimmat? Då får man nästan skylla sig själv :/ Vet inte varför man överhuvudtaget väljer att köpa eu-moppe...
watteee skrev:Jag stannade För att jag har skylt på moppen, och för att snubben stog mitt på vägen o vinkade som en jude.
kaZmur skrev:om man kör orginal så får man ändå köra i ruskigt snabba 45km/h...
koop skrev:ja du har skylt på moppen, och? stanna för fan inte ändå?
om han tar numret så kan dom itne bevisa att det va du som körde...
det är inte moppen som begår brottet vettu... det är puckot som kör runt på den...
om du trimmat den så jävla mycket att den går i 100 äkta km/t har du tillräckligt mycket drag för att sticka ifrån snuten så han bara står där och gråter...
watteee skrev:jag har eu moppe... och jag köre i 100... på en 90 väg... men jag tyckte att snuter verkade schysst.. han trodde inte att lämpet skulle ryka, om jag inte varit straffat tidigare.. och det har jag inte. men jag har hört många som blivit av med sina lämp för fortkörning...
Jag stannade För att jag har skylt på moppen, och för att snubben stog mitt på vägen o vinkade som en jude.
koop skrev:ja du har skylt på moppen, och? stanna för fan inte ändå?
om han tar numret så kan dom itne bevisa att det va du som körde...
det är inte moppen som begår brottet vettu... det är puckot som kör runt på den...
om du trimmat den så jävla mycket att den går i 100 äkta km/t har du tillräckligt mycket drag för att sticka ifrån snuten så han bara står där och gråter...
Darre skrev:Om man nu sägger att man inte kört den och han frågar jaha vem har du lånat ut den till då? Vafan sägger man?
cRoC skrev:Jag skulle ringa 2 kompisar och övertala dem om att säga att de provkörde dentill polisen. Båda nekar till polisen att dem kört för fort
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |