FAN! Helvete!

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
watteee skrev:
ja... :huvet just nu skulle jag bara vilja gå och dö... :död
Äh... gå till närmaste högstadiedisko och skryt lite för brudarna om att du blev stoppad av snuten, så har du kvällen räddad iaf...

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
watteee skrev:
jag har eu moppe... och jag köre i 100... på en 90 väg... men jag tyckte att snuter verkade schysst.. han trodde inte att lämpet skulle ryka, om jag inte varit straffat tidigare.. och det har jag inte. men jag har hört många som blivit av med sina lämp för fortkörning... :huvet :huvet

Jag stannade För att jag har skylt på moppen, och för att snubben stog mitt på vägen o vinkade som en jude.

Hur smart på en skala 1 till 10 är det att köra med skylten när du har trimmat? Då får man nästan skylla sig själv :/ Vet inte varför man överhuvudtaget väljer att köpa eu-moppe...

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Esquina skrev:
Hur smart på en skala 1 till 10 är det att köra med skylten när du har trimmat? Då får man nästan skylla sig själv :/ Vet inte varför man överhuvudtaget väljer att köpa eu-moppe...
För att om man väljer att köra trimmat kan man ta bort skylten och om man kör orginal så får man ändå köra i ruskigt snabba 45km/h...

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
watteee skrev:
Jag stannade För att jag har skylt på moppen, och för att snubben stog mitt på vägen o vinkade som en jude.

ja du har skylt på moppen, och? stanna för fan inte ändå?
om han tar numret så kan dom itne bevisa att det va du som körde...
det är inte moppen som begår brottet vettu... det är puckot som kör runt på den...

om du trimmat den så jävla mycket att den går i 100 äkta km/t har du tillräckligt mycket drag för att sticka ifrån snuten så han bara står där och gråter...

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
koop skrev:
det är inte moppen som begår brottet vettu... det är puckot som kör runt på den...

om du trimmat den så jävla mycket att den går i 100 äkta km/t har du tillräckligt mycket drag för att sticka ifrån snuten så han bara står där och gråter...

Om man nu sägger att man inte kört den och han frågar jaha vem har du lånat ut den till då? Vafan sägger man?

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
Jag hade lite tur under min moppetid... moppen gick 90% av tiden 80km/h och jag blev aldrig stannad av polisen...

Under mina 4 månader med hojkort har jag blivit stannad två gånger :)

Nå lite flyt måste man ha iallafall.... :yoparty

Lemon

,,,,,,
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -08
watteee skrev:
jag har eu moppe... och jag köre i 100... på en 90 väg... men jag tyckte att snuter verkade schysst.. han trodde inte att lämpet skulle ryka, om jag inte varit straffat tidigare.. och det har jag inte. men jag har hört många som blivit av med sina lämp för fortkörning... :huvet :huvet

du kommer få 1 års uppskjutet körkort, jag talar av egen erfarenhet :(

Lemon

,,,,,,
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -08
koop skrev:

hehe tror jag inte, det känns bara som om det är bra drag.i själva verket går det mycket saktare.

Min kompis klockade min Yamaha Aerox 0-90km/h på 12-14 sek

tänk dej vad en polisbil gör 0-100 km/h på.....hälften ungefär... :)

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Darre skrev:
Om man nu sägger att man inte kört den och han frågar jaha vem har du lånat ut den till då? Vafan sägger man?

Jag skulle ringa 2 kompisar och övertala dem om att säga att de provkörde dentill polisen. Båda nekar till polisen att dem kört för fort :)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
cRoC skrev:
Jag skulle ringa 2 kompisar och övertala dem om att säga att de provkörde dentill polisen. Båda nekar till polisen att dem kört för fort :)

beror väl på hur mkt polisen orkar bry sig, men vill dem bevisar de ganska enkelt att det ni säger inte stämmer. då har ni ganska mkt mer problem än en trimmad
moped och olovligkörning!

//andreas

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...