Fan, vad BRA Lelles är!!!

Poke

"gnnnZZ%?!§*>^ &lt ;£
Gick med
12 Feb 2004
Hoj
Bandit 1200s -99/såld, trampcykel :-(
Skulle köpa ett drivpaket till min dr800 i sommras ,tyvärr hade dom inte det främre drevet på lager så jag bad att få ett paket från en äldre modell där kedjan är av klenare sort. Den smått kaxige ynglingen tittade då efter i sin katalog och konstaterade att drivpaketet inte hade samma artikelnummer som min årsmodell och ville därför inte hjälpa mig.Jag berättar då att det är samma prylar på ett helt gäng årsmodeller.Detta ville han inte lyssna på och påstod att det var helt omöjligt,och att det måste vara rätt nummer i katalogen " för så ska det vara!!" .
Efter att ha stått och dividerat med fanskapet en bra stund tar tålamodet slut och jag höjer rösten en smula så alla i affären glor på mig, ger han upp och går rätt bister in i lagret med mina gamla drev för att jämföra med de nya
" inte passande" dreven. Efter en stund kommer han tillbaka med ett osäkert leende och säger att det nog ska passa.

Undviker att handla något hos lelles efter detta..........

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
glenoyne skrev:
Står som första mening i min inledning.

MVH Martin

I din första mening står det "November", var tror du jag fick "November" ifrån om jag inte läste första meningen?

Det var inte solklart för mig när bytesprocessen inleddes, seså, lämna över datorn till de andra på gruppboendet nu :rolleyes:

Jaja jag vet.

glenoyne

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
ZX7-97 RGV 250-90 RMZ 250-06
Chronic skrev:
I din första mening står det "November", var tror du jag fick "November" ifrån om jag inte läste första meningen?

Det var inte solklart för mig när bytesprocessen inleddes, seså, lämna över datorn till de andra på gruppboendet nu :rolleyes:

Jaja jag vet.

Ja, eller hur!

MVH Martin

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...