Du är fan dum i huvudet, på riktigt alltså.
Gör du på samma sätt om det kommer en hojåkare på fel sida?
Du vekar ha nåt allvarligt fel i huvudet som sätter ditt ego och din rätt framför människors liv.
Skärp dig för fan och mogna.
Ärligt, här är många som antingen var fulla när dom skrev sina inlägg, alternativt fotrfarande är det.
Om ni börjar tänka, hur många av årets dagar möter ni dessa hemska klungor och hur många värdefulla sekunder av ert liv missar ni om ni måste vänta lite och vara hänsynsfulla? Sätt lite perspektiv på det hela och andas...
Jag är ibland ute på min kolfiberracer, iklädd cykelkläder i lycra och en apful cykelhjälm, ni som känner mig förstår att det inte är en vacker syn, men jag förstår ändå inte att det hos vissa väcker en lust att döda mig.
Jag håller mig på högerkanten av vägen, lite till vänster om de målade strecken för att ha vingelmarginal och därför måste vissa bilister passera så nära att jag känner backspegeln på vänsterarmen.
Va fan är det med er, jag försöker bli av med en massa extrakilon, ska jag behöva dö för att jag gör det?
Till VBK, hur tror du vi uppfattas när vi kommer dundrande med 25-30 hojåkare i släptåg på en NDR?
Som hänsynsfulla.....?? Knappast va?
Svälj nu din gröt, andas lite och se detta som ett ickeproblem. Om det vsr Rynkebygänget du mötte så ja, de tror de är lite speciella men de tränar som fan för en god sak:
"GE ETT BIDRAG
Hjälp oss att hjälpa barn som drabbas av cancer och deras familjer. Skänk till Team Rynkeby Helsingborgs insamling till Barncancerfonden. Tillsammans gör vi skillnad!"
http://www.team-rynkeby.se/teams-1/tr-helsingborg-1.aspx
Ta det onda med det goda.