Fan!

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Penguin skrev:
Bättre upp, hon kommer att att göra ministoppies och powerwheelies på ca 3 cm om hon följer mig! :D

Ang Bike weekend så var vi väl inte där så jättelänge. Lite mäktigt var det men det är lite trist när det inte svänger......

Ah... när kör vi!!?

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Nå Kongo, hur har det gått för dig? Har chocken släppt nu?

Du har varit vääldigt tyst sedan du skrev den här tråden, vilket är fullt förståerligt.

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
JoS skrev:
Nå Kongo, hur har det gått för dig? Har chocken släppt nu?

Du har varit vääldigt tyst sedan du skrev den här tråden, vilket är fullt förståerligt.
*hulk*... IIIIIIIIH! :gråta Känns väl ändå ganska ok nu... Men det är INTE kul att cykla i regn, Mitt arsel känns som en babians! :rolleyes:

Så när man hör hojarna drar utan för balkongen.... ABSTINENS!
MEN, Tur i oturen är att jag har semester om 4 veckor så om jag får tillbaka lappen om EN månad så har jag den tills dess, och om jag INTE får den efter en månad så slipper jag ju iallafall besväret att ta mig till jobbet om fyra veckor...

"I will survive!"

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
You will survive! :tummenupp
Väldans illa med din indragning. Jag är bara så fundersam varför konstaplarna drog din lapp så fort, medans dom sket fullständigt i min!? :confused: Varför?

Nåväl, du tar ditt straff som en man i alla fall. Att få babianarsel när man cyklar är ett straff från länstyrelsen! Dom är onda! :fakta Dom vill inte ditt väl!

Så ÄR det!

Last edited:

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Har kollat med en kompis till mig som är polis(faktiskt) hur det ligger till.. OM man (vilket jag nu gjorde) erkänner så tar de lappen direkt, fördelen med det tycker jag är ju att då räknas det från det datum de tog kortet. "the countdown is on" M.a o.

Om man som JoS inte erkänner så kan de ta upp till 6 månader innan något beslut tas fr. länstyrelsen, personligen så tycker jag att det skulle kännas förjävligt att lämna in lappen efter så lång tid efter händelsen.

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Kongo skrev:
Har kollat med en kompis till mig som är polis(faktiskt) hur det ligger till.. OM man (vilket jag nu gjorde) erkänner så tar de lappen direkt, fördelen med det tycker jag är ju att då räknas det från det datum de tog kortet. "the countdown is on" M.a o.

Om man som JoS inte erkänner så kan de ta upp till 6 månader innan något beslut tas fr. länstyrelsen, personligen så tycker jag att det skulle kännas förjävligt att lämna in lappen efter så lång tid efter händelsen.

Om 6 månader är det ju vinter... ingen hojsäsong...

:squid

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Thundercat skrev:

Jo, på snöiga grusvägar och på den fina isen som det förhoppningsvis blir kommande vinter. Fast då kör man kanske bara en eller ett par gånger per vecka och inte mer än några timmar åt gången (mellan 10-14 när det är ledljus ute...).

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Thundercat skrev:

Yeah right! :rolleyes: Bara för att ni inte har snö i Götet på vintern innebär det inte att jag kommer ha snöfritt här...
Snö suger balle om man är tvungen att cykla i det! :fakta

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping