Fanatiska kvinnliga fans..

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Kollar på en intervju med "Justin Biever", tjejerna är helt galna i honom, och inte bara småtjejer utan typ 16-18 åringar oxå. Hur kan dom bli så kära i en person dom aldrig träffat, man ser inte detta fenomen med killar, varför beter sig tjejer så här men inte killar ?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Du erkänner alltså fritt för världen att se att du sitter och glor på en intervju med justin beiber? :va

Jag är lite besviken på mig själv att jag gått in på den här tråden faktiskt, men du nämnde ju nått om fanatiska kvinnor i rubriken, till mit försvar! :näsblod

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
När slutade 16-18-åringar att klassificeras som småtjejer?
Det är väl också allmänt känt att tjejer kan vara rätt hispiga även när de är äldre än så...

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Verkar inte vara något nytt fenomen heller. Såg någon dokumentär om Elvis och tjejerna såg ut att vara helt galna i honom.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Citat:
"Hur kan dom bli så kära i en person dom aldrig träffat, man ser inte detta fenomen med killar, varför beter sig tjejer så här men inte killar ?"

Vad menar du? Hört talas om fotboll?

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Du erkänner alltså fritt för världen att se att du sitter och glor på en intervju med justin beiber? :va

Jag är lite besviken på mig själv att jag gått in på den här tråden faktiskt, men du nämnde ju nått om fanatiska kvinnor i rubriken, till mit försvar! :näsblod

Jag det var på Nyhetsmorgon, till mitt förvar var det bara på i bakgrunden på jobbet..

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Citat:
"Hur kan dom bli så kära i en person dom aldrig träffat, man ser inte detta fenomen med killar, varför beter sig tjejer så här men inte killar ?"

Vad menar du? Hört talas om fotboll?

Jag vet men jag tycker ändå inte det är på samma sätt, fotbollsspelaren är ju ändå bra på fotboll, vad är Justin i detta fall bra på, att sjunga ? Jag tycker inte det är samma grej..

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Redan i det gamla rom ångade kvinnornas genitalier vid tanken på het älskog med den vinnande gladiatorn. Föga nytt under himmelens päll detta att attraheras av någon som sticker ut ur massan, på gott och ont. Kolla grova brottslingar som får högvis med friarbrev från kvinnor.

Kvinnan är i sin mest primitiva form ute efter någon som på ett grundläggande biologiskt vis anses stark, antingen som individ, eller i gruppen. Läs kraftig fysik eller intellekt, eller rik, som framgångsrik i samhällsgruppen. Sedan har vi ju det kvinnliga vårdbehovet som omfattar de förtappades skara, som innehåller diverse kriminella element eller avvikande individer överlag.

Vi män är lika primitiva, som (oftast berusade) slåss om honor på danshak, eller vill visa upp våra fina hojar eller bilar (försöker spela rika) eller köra på slangen (visa vår särart och mod)läs
vill ge sken av att vara bra avelsmaterial. Tja, vi är, hur annorlunda vi än tror vi är inget annat än däggdjur lika styrda av naturen som alla andra. Kåthet tex är ju inget annat än naturens sätt att lura/locka oss att fortplanta oss. Och de flesta dårar går ju med på detta precis som naturen tänkt sig, oavsett om de vill eller ej. :tungan

Last edited:

CharlieC

gasa!
Gick med
18 May 2009
Hoj
2015 Triumph Street Triple R, 2004 Yamaha R1 banhoj
Redan i det gamla rom ångade kvinnornas genitalier vid tanken på het älskog med den vinnande gladiatorn. Föga nytt under himmelens päll detta att attraheras av någon som sticker ut ur massan, på gott och ont. Kolla grova brottslingar som får högvis med friarbrev från kvinnor.

Kvinnan är i sin mest primitiva form ute efter någon som på ett grundläggande biologiskt vis anses stark, antingen som individ, eller i gruppen. Läs kraftig fysik eller intellekt, eller rik, som framgångsrik i samhällsgruppen. Sedan har vi ju det kvinnliga vårdbehovet som omfattar de förtappades skara, som innehåller diverse kriminella element eller avvikande individer överlag.

Vi män är lika primitiva, som (oftast berusade) slåss om honor på danshak, eller vill visa upp våra fina hojar eller bilar (försöker spela rika) eller köra på slangen (visa vår särart och mod)läs
vill ge sken av att vara bra avelsmaterial. Tja, vi är, hur annorlunda vi än tror vi är inget annat än däggdjur lika styrda av naturen som alla andra. Kåthet tex är ju inget annat än naturens sätt att lura/locka oss att fortplanta oss. Och de flesta dårar går ju med på detta precis som naturen tänkt sig, oavsett om de vill eller ej. :tungan

Huvet på spiken! :fakta

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Kollar på en intervju med "Justin Biever", tjejerna är helt galna i honom, och inte bara småtjejer utan typ 16-18 åringar oxå. Hur kan dom bli så kära i en person dom aldrig träffat, man ser inte detta fenomen med killar, varför beter sig tjejer så här men inte killar ?

Vem är Just In Beaver?

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Småtjejer är de fram till 27, efter det blir de automatiskt bittra kärringar.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Vi killar runkar till våra affischer med Samantha Fox istället.
Jag kände mig tvungen att översätta det där så att det blev lättare att relatera till för de som föddes innan 80-talet och inte hade fri tillgång till internetporr inne på sina tonårsrum.

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr
Jag kände mig tvungen att översätta det där så att det blev lättare att relatera till för de som föddes innan 80-talet och inte hade fri tillgång till internetporr inne på sina tonårsrum.

Åh då fattar jag. Denna gudabenådade varelse var min stora tonårskärlek. :kär Tror jag glodde hål i affisherna till sist å hur mycket pojksäd som spillts till henne vill man ju inte tänka på. Vi snackar liter gallons å kubikfötter... Å det var säkert samma för andra.
Enuff semen för en fullriggare lixom.

Alltså tonårsideal å förälskelser är väl vad de är. Man går fullständigt all in på nåt som känns rätt å viktigt just då, sen kan man knappt tänka sig att man vart den personen nåt år senare.
Jag satt å glodde på Lili&sussievideor när dom kom, trots att man var hårdrockskille. Var jäkligt intresserad av hon med rosa läppar, tror det var den förstnämnda i duon. Det känns inte överdrivet manligt idag :hihi

Farsan berättade förresten när jag hade nålat upp Sam Fox att han hade nån crush på Marilyn Monroe på sin tid så boys will be boys, å tjejer tjejer... let it be

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!