St.Anger
Lite bättre än andra
Victor skrev:Märkligt att du sa det. Jag såg nämligen just en exakt likadan scen på en filmsnutt här hemma.
Tvivlar på att det är Sound of Music du kollar på...
Victor skrev:Märkligt att du sa det. Jag såg nämligen just en exakt likadan scen på en filmsnutt här hemma.
Nova skrev:Tacka vet jag Birkastans pizzeria i sthlm. Där får man stooora pizzor
ktmjacke skrev:Min favvopizza e den som levereras av bruden i knät på mig när hon försöker deepthroata mig
Bart skrev:den godaste pizzan gör min flickvän!
Micke-78 skrev:hmmm, efter jag bjudut min tjej hemlagad pizza meds tonfisk och därefter lite whiskey. Tog ett tag innan jag kunde äta tonfisk efter det. Den där lukten spya o tonfisk,igen bra kombination. Ett bra minne till trots måjag säga.
t-rex skrev:Banan är en frukt. Ananas med. De går bort. All sorts varm frukt går bort sålänge man har tänderna i behåll. Nötter funkar med ett nödrop, men jag tror iofs inte en nöt är en frukt.
Har man sedan banan och curry som sin egen personliga favorit, ja då är det lobotomi som gäller.
Små barn, pensionärer och miljöpartister äter frukt till mat. Normalt folk äter kött. Sådeså. En bra ko är en död och stekt ko.
Edit; gärna med en god sås till. Och öl.
Emmi skrev:Motardpizza på Tolvans (SM Special) i Jönköping. Kebabkött, pommes, sås, isbergssallad, tomat och utan lök.
Har du varit på Il Postino i Spånga? De gör gigantiska pizzor, kommer ihopvikta i lådan på alla ledder.Starstriker skrev:Ja jävlarimej. Det är nog svårt att hitta större i Sverige
Spiken skrev:Har du varit på Il Postino i Spånga? De gör gigantiska pizzor, kommer ihopvikta i lådan på alla ledder.
Jävlar, skulle inte ha läst den här tråden utan att ha ätit frukost... nu blev man ju ordentligt sugen på en Indiana(skinka,banan o curry)
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|