Favorit i repris, B&K i Enköping, 20 aug

Ella

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Heby
Hoj
SV 650S
För er som har problem att läsa...

Pepparrotsbanan
söndag 20 augusti
Inskrivning: 8-9 (instruktörer bör komma senast kl. 8 då det blir instruktörsmöte innan vi kör igång)
Teori: 8.30 (gäller ej de som gått teorin tidigare)
Första körpass: 09.00
Sista körpass fram till 15.00
Vi kör precis som på Rörken - 15 min per grupp, fyra grupper
Gul, rosa, orange och grön.

Vi ses där!

Pris: 150 kr heldag, 100 kr vid inskrivning efter kl. 12.00
 

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Ha så dj**la kul ni som åker dit. :tummenupp
 

Dr.Bike

Guest
TinaTjejen skrev:
2378088 Bli nu inte alltför bakfulla efter Mälaren Runt-Partajj, flickor och pojkar.....:yoparty

Nej förf..n inget hattrullande här inte. INGET får komma emellan mig och Pepparroten! Så kul är banan!! :yoparty
 

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Ort
.
Hoj
Lilla Råttan
Ett jättetack till TinaTjejen, Kvasta och alla andra som gjorde Pepparrotskörningen till en härlig dag. :Bugar

Ett särskilt tack till instruktörerna som pedagogiskt berättade för oss hur vi ska/bör göra men även till dem som rent handgripligt visade hur det inte ska gå till. :hihi
 

Dr.Bike

Guest
Titania skrev:
2392618 Ett jättetack till TinaTjejen, Kvasta och alla andra som gjorde Pepparrotskörningen till en härlig dag. :Bugar

Ett särskilt tack till instruktörerna som pedagogiskt berättade för oss hur vi ska/bör göra men även till dem som rent handgripligt visade hur det inte ska gå till. :hihi

Skriver under på allt ovanstående!
:krama
(även om jag inte var med på en enda bild i Tinatjejens länk!) :( :lol
Men det var en man som kröp i gräset med en fin kamera. Undrar vad HAN heter och hur man kan få se DE bilderna? Även instruktören med skägg (som jag ännu inte vet vad han heter) sköt en del skott med sin kamera.
 
Last edited:

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Gävle
Hoj
zx6r -99
Ja, och trött som jag är dök jag upp vid 14 tiden och fick köra ett pass jag med...... :)

Kul och intressant med en ny liten bana, och mat och sällskap efteråt också.....

kul kul...:)
 

Jalin

Även gamla hundar kan lära sig .....
Gick med
6 May 2006
Ort
Knivsta, Uppland
Hoj
CBR 1100xx Greybird -02
Tack alla ledare och instruktörer som var på banan i Enköping för en hur bra dag som helst, detta gör vi gärna om igen / Jalin
 

Ella

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Heby
Hoj
SV 650S
Dr.Bike skrev:
2392878 Skriver under på allt ovanstående!
:krama
(även om jag inte var med på en enda bild i Tinatjejens länk!) :( :lol
Men det var en man som kröp i gräset med en fin kamera. Undrar vad HAN heter och hur man kan få se DE bilderna? Även instruktören med skägg (som jag ännu inte vet vad han heter) sköt en del skott med sin kamera.

När det gäller fotograferna... Fotograf nr 1 är en man som Sportlover har kontakt med. Han kommer att informera om hur och vart ni kan se bilderna. Fotona är till försäljning.

Fotograf nr 2: Det var nog han som kröp i gräset och han heter Gunnar Alfvén. Bilder hittar ni på www.alfven.se

Fotograf nr 3: var Roger, SMC Uppsala. Han kommer troligen att länka upp via vår hemsida www.smcvastmanland.com alt här via SH.

Sen hade vi deltagare som fotade samt fler fotografer som jag tyvärr inte vet vilka de är och hur man kan komma i kontakt med dem.
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Ella skrev:
2394149 När det gäller fotograferna... Fotograf nr 1 är en man som Sportlover har kontakt med. Han kommer att informera om hur och vart ni kan se bilderna. Fotona är till försäljning.
Vilken jag länkat till några inlägg över ditt:hihi
 

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Tack för en mycket trevlig tillställning. :hoppa :hoppa
även om jag kom ganska sent..
 

Pissmyran

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2003
Ort
Knivsta
Hoj
GPX600R
Titania skrev:
2392618 Ett jättetack till TinaTjejen, Kvasta och alla andra som gjorde Pepparrotskörningen till en härlig dag. :Bugar

Ett särskilt tack till instruktörerna som pedagogiskt berättade för oss hur vi ska/bör göra men även till dem som rent handgripligt visade hur det inte ska gå till. :hihi

Håller med om allt ovan! En jätteskojig bana med lite mer marginaler/utrymme än Rörken för att laborera lite m spårval och hängteknik. Kom hem glad och med väldigt trötta ben...

Jo, nu vet vi hur hal den banan blir när den är lite blöt :tummenupp .
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top