Favvo pizza?

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
La Gondola från Rimini rockar.

spectre skrev:
Nä det gör jag inte jag bor mellan Äckeltuna och Slöddertälje. ( Schträngnäs..)

Ädit: Jävla låtsas skåning :mad:
Vad heter den där Pizzerian som ligger precis vid korsningen mot regementet. Deras pizzor va helt OK om jag minss rätt..

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Ivil skrev:
La Gondola från Rimini rockar.

Vad heter den där Pizzerian som ligger precis vid korsningen mot regementet. Deras pizzor va helt OK om jag minss rätt..

annars är en "vingen special" på pizzerian i Tun (vid F7 såtenäs) en riktig höjdare.. mmm.. lumparminnen :D

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
spectre skrev:
Det finns väll ingen pizzeria vid P10? Närmaste pizzerian därifrån är ju Adria och det är ju lätt 1km bort..
Det måste vara den då för det va en liten promenad för att ta sig dit. Gick åt en hel dagslön för att köpa en pizza..

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Ivil skrev:
Det måste vara den då för det va en liten promenad för att ta sig dit. Gick åt en hel dagslön för att köpa en pizza..

Men då uppskattar man den desto mer, så var det för oss i alla fall. Särskilt när den var insmugglad.

Neb Jones

Forza stradale! Forza forza!
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Suzuki SV650s
Finns ett ställe i ett industriområde i Västerås som serverar pizzabuffé (Bäckby?). Spelar ingen roll vilken typ av icke-vegetarisk pizza dom slänger upp, den är alltid grymt god! Den obligatoriska efter-pizzankoman infinner sig alltid :hihi

Klimpen

URINvånare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Blir liiite sugen när man läser.... Har inte käkat en god pizza på ett halvår snart..

Har letat som en dåre men det finns fan inga goda pizzor i den här stan. Bara mer eller mindre äckliga.... Valencia är stan förresten.

m.pelkonen

Pensionerad
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Dieseldriven
Paco skrev:
kebabpizza från Milano här i Alingsås är nog världens godaste pizza :yoparty

//paco

Är det den pizzerian som ligger i ett hörn?
Jag käkade iaf på en som hette Milano i Alingsås, en med tomat ost å skinka å fy fan, aldrig ätit ngt vidrigare :huvet

UTBY PIZZERA IS THE SHIT :banana

denimblack

rockstjärna
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
XB12SX 2010
äter bara pizza på bakfyllan, o va kan bätre bota den än vad-som-helst-för pizza med massa bea på?? å så ska den va från roma : "å va fan ska du ha då din jävel?" (inget retar aptiten som någar väl valda förolämpningar) :rolleyes:

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Thermal skrev:
Men då uppskattar man den desto mer, så var det för oss i alla fall. Särskilt när den var insmugglad.

insmugglad? :va

de va skönt när pizzabilen körde ända ner till dörren på kasernen.. iofs lite jobbigt å behöva gå ner för trappan å hämta den :gnissla

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
heimdal skrev:

Japp, den lilla tid vi bodde på logement så var allt gott och roligt, bla pizza ajabaja. Så då smakade den ju naturligtvis så mycket bättre.

Sen när vi väl blev förflyttade till båten var maten så jävla bra så då var det ingen som tänkte på pizza.

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
heimdal skrev:
insmugglad? :va

de va skönt när pizzabilen körde ända ner till dörren på kasernen.. iofs lite jobbigt å behöva gå ner för trappan å hämta den :gnissla

Vaaa, tog du inte hissen?! :hihi

JT

I feel the need, the need for speed!
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja och Yamaha R6
Hurra! Jag lyckader precis att övertala tjejen att vi ska strunta i att laga mat och beställa Pizza istället. :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana :banana

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Tonfisk, curry, banan, ost. Dubbel deg är gott också. Orkar ändå aldrig äta en hel pizza. :drool

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0