Fcmoto stängt?

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Beställde ett ställ för 3v sedan som inte kommit än. Har ringt och mailat men inget svar. Någon som sitter på info?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
fick mitt skinnställ därifrån i torsdags, imorrn får jag stövlarna.

Så stängt har dom inte, möjlig icke engelsktalande kundtjänst, likt alla andra tyskjävlar :)

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Jag väntade i lite drygt 3 månader på ett par boots, 28 mail senare kom de fram till att dom var slut på lager.. bla bla bla.. Kom aldrig några boots :(

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Jag väntade i lite drygt 3 månader på ett par boots, 28 mail senare kom de fram till att dom var slut på lager.. bla bla bla.. Kom aldrig några boots :(

Den 25/12 beställde jag ett par stövlar. Dessa skulle komma i februari, eftersom de var slut hos fc-moto fick jag reda på efter en månad. Sen fick jag mail om att de skulle komma in den 20e mars från Berik, och sen har jag inte hört något mer.

Jag tjatar lite på dem via mail, men det verkar inte hjälpa speciellt mycket...

Balle!

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
så gött att köpa från lokala handlaren och slippa alla bekymmer :2cool

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
du måste ringa heeeeeela tiden för att kunna få tag på dom, hoppas du kan tyska, för dom kan ingen engelska. ibland så försvinner eller så missar dom beställningarna. beställde ett ställ för några år sen och d tog jävligt många uppringningar innan man fick tag på dom, men väl i telefon så fixa dom allt och stället kom nån dag senare.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Men då får man rätt sak direkt och kan prova den samt så får du med dig den hem direkt.

Kanske värt dom % ibland.

Ibland, själv köpte jag skinnställ + boots = 5000kr i sparade slantar.

Dessutom fick jag allt i tid.

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Vad har hänt med den där sidan, förut ringde de upp efter någon timma och förklarade att en viss vara inte fanns i lager och att det skulle ta tid, eller erbjudande att ta annan vara.
En gång hade de glömt en sak i en order ringde upp talade engelska och förklarade att jag behövde det innan helgen och det skulle han ordnade och visst fan kom det.

ipren_400mg

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2008
Hoj
Hojlös
Förra mån beställde jag ett skinställ 2 dagar senare knackade ups på dörren. RIKTIGT SJUKT.. Iofs kan det vara på grund av att när jag gjorde beställningen mailade ajg o sa att jag skulle åka iväg om 1 v och jag skulle vara borta 6 mån så jag kunde inte hämta ut paketet (lögn)

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Precis vad jag gör, lite taskigt mot affären men ifall man tar hutlösa priser så får man ju skylla sig själv.
Hutlösa priser? Det är priset du får betala för att handlaren hyr lokal, anställer personal och lagerhåller olika modeller/storlekar; själva förutsättningen för att just kunna prova pryttlarna.

Underlig logik.:va

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
Hutlösa priser? Det är priset du får betala för att handlaren hyr lokal, anställer personal och lagerhåller olika modeller/storlekar; själva förutsättningen för att just kunna prova pryttlarna.

Underlig logik.:va

Du tror inte FC-Moto hyr lokal, anställer personal och lagerhåller olika modeller/storlekar?

:va

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...