goodfella
I´m above the law
Jag har inte åkt kommunalt på några år men när jag åkte senast gick det att åka med kopierade kort. Funkar det fortfarande på nåt sätt?
goodfella skrev:Jag har inte åkt kommunalt på några år men när jag åkte senast gick det att åka med kopierade kort. Funkar det fortfarande på nåt sätt?
Sundance Kid skrev:Så vitt jag vet så ska dom gå och kopiera så länge ingen kontrollant kommer... och den gången kontrollanten kommer, vilket inte är ofta, så får man väl ta böterna då...
Chris Ash skrev:Gissa om jag gapskrattade dem rätt i ansiktet när de åkte dit......
Så jävla skönt....
Zana skrev:Sorry, men jag skulle aldrig kunna betala priset dom tar för en resa in till tex stan... Ska det vara så att det kostar 600% mer att åk akommunalt än att ta bilen??? Helt sanslöst...
Jag har plankat hela mitt liv, aldrig åkt fast. Gäller att ha is i magen, och ögonen öppna... Kom ihåg att dom har inga rättigheter att hålla fast osv... Bara lägga benen på ryggen om det krisar sig...
Zana skrev:Jag har plankat hela mitt liv, aldrig åkt fast. Gäller att ha is i magen, och ögonen öppna... Kom ihåg att dom har inga rättigheter att hålla fast osv... Bara lägga benen på ryggen om det krisar sig...
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!