Fel på mig eller på min Scala g9x?

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
Hände samma för mig men en uppdatering/laddning åtgärdade problemet. Sedan har det inte återkommit.

Det verkar ha varit någon bugg.

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Ni menar alltså om man är lite arg av sig är det lätt att kassta sin svindyra hjälm i backen pga Scalan? :rodnar

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
Jo Bullen de är så här...

Vilken är den vettigast intercom varianten om man vill prata med käring och polare? Kanske musik och telefon med? Skulle seriöst kassta skiten åthelvete om den satte på radion hela taiden ��

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Ni menar alltså om man är lite arg av sig är det lätt att kassta sin svindyra hjälm i backen pga Scalan? :rodnar
Japp :fakta Tjejen och jag har varsin G9'a, och dom har väl haft lite hyss för sig, men i år har dom varit miserabla. På sommarens touringtripp så fick vi starta om dom gång på gång för att dom skulle koppla ihop sig, och ofta kom det inga, eller halva, statusmeddelanden. Efter ett tag kom vi fram till att det underlättade om jag startade min först, och sen väntade några minuter innan hon startade sin.

Jag har fått min att hänga sig flera gånger när jag har svarat i telefon också, eller att den inte reagerar på något annat än att bli avstängd. Med tanke på priset så borde man kunna förvänta sig lite stabilare mjukvara :fakta

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
Japp :fakta Tjejen och jag har varsin G9'a, och dom har väl haft lite hyss för sig, men i år har dom varit miserabla. På sommarens touringtripp så fick vi starta om dom gång på gång för att dom skulle koppla ihop sig, och ofta kom det inga, eller halva, statusmeddelanden. Efter ett tag kom vi fram till att det underlättade om jag startade min först, och sen väntade några minuter innan hon startade sin.

Jag har fått min att hänga sig flera gånger när jag har svarat i telefon också, eller att den inte reagerar på något annat än att bli avstängd. Med tanke på priset så borde man kunna förvänta sig lite stabilare mjukvara :fakta

Så illa?!?:gnissla Får nog vänta tills de blir lite stabilare. Inte sugen på att lägga pengar på ny hjälm när mina diadora börjar svika mig;)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping