Felsöka och reparera KTM640?

Niclas8787

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2013
Hoj
KTM 640 LC4
Tjenare!

Jag tänkte kolla om det finns någon som är kunnig gällande min KTM 640 som kan tänka sig ta in denna skönhet för felsökning och reparation?

Har själv försökt hitta felet men är inte tillräckligt kunnig för att öppna motor osv.

Känner även att om jag skulle lämna in den till tex JOHANS MC här i GBG så skulle jag lika gärna kunna gå och köpa en ny hoj..

Vet som sagt inte vad felet kan vara exakt men kan säga att jag körde på för lite olja när den dog och den kändes allmänt trög innan den dog...
Så jag har mina aningar om att det är lite illa i motorn...

Hade vart grymt tacksam ifall någon som skulle kunna/vilja ta emot min fina KTM, givetvis mot betalning!!

Mvh Niclas

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Kan du tänka dig att köra ner den till skåne eller skicka den med transportbolag ner så kan jag göra det. Kan dock inte garantera att jag hinner det en specifik helg så den lär behöva stå i mitt garage någon vecka.

Last edited:

Niclas8787

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2013
Hoj
KTM 640 LC4
Kan du tänka dig att köra ner den till skåne eller skicka den med transportbolag ner så kan jag göra det. Kan dock inte garantera att jag hinner det en specifik helg så den lär behöva stå i mitt garage någon vecka.

Det hade vart kanon ju!!

Jag kan köra ner den någon helg här framöver.

Och det är ingen bråska med den igentligen, bara den är klar fram till våren så är jag mer än nöjd.

Jag skickar ett meddelande till dig när jag hittat tid att köra ner den så kanske vi kan bestämma närmre?

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC