Åhfasen, hade jag ingen aaaaaaning om ......och då får du betala fullt bilpris!
Åhfasen, hade jag ingen aaaaaaning om ......och då får du betala fullt bilpris!
Uff...saknar den där hojen!Vi åkte ju 2016 också kom jag på... fast då åkte vi västvart, dvs kusten ut till Runde.
View attachment 479978View attachment 479979View attachment 479980View attachment 479981View attachment 479982View attachment 479983View attachment 479984View attachment 479985View attachment 479986
I veckan kom räkningen för båtpassage jag gjorde i början på juni 2022.Och är du inte reggad kommer räkningen på posten ett halvår senare.
Hur pass skamlösa är dom med administrativa avgifter när dom skickar hem räkningen sådär?I veckan kom räkningen för båtpassage jag gjorde i början på juni 2022.
Du måste väl följa din planerade rutt som lagt in hemma? Du åker väl inte ensam? Det här kan aldrig bli bra.Update 3. Historiens sämsta reseplanering utförd. Började i Varberg mot Arvika och TET, ändrade mig innan jag nådde TET pga ösregn och körde mot Moss. Så kl 17:00 kom jag på färjan Moss - Horten. Dvs typ 10% av den planerade rutten. Hahaha Men det var rätt kul körning ändå. Ösregn så fick testa mitt nya dyra regnställ som faktiskt funkade.
Imorgon utgång från Borre camping till ”Vetefan”.
Får svara JA på båda frågorna.Du måste väl följa din planerade rutt som lagt in hemma? Du åker väl inte ensam? Det här kan aldrig bli bra.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|