Feminism??

Mr Ks Syrra

Snart är det över........
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
vingar
:tummenupp
Han sa: Sedan jag såg dig första gången har jag haft lust att älska med dig
alldeles förfärligt!
Hon sa: Då har du lyckats......

:confused:
Han sa: Ska vi försöka ändra ställning ikväll? . .
Hon sa: Det var en jättebra idé, du stryker, och jag sitter i soffan och pruttar!
:fakta

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Jag fattade inte riktigt det första, skulle det tolkas som att han var usel på att knulla?. Sen tycker jag nog att det var en otrevlig kvinnogris stämning över tråden!.

-Killar kan!.

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Det kvinnor inte förstår är hur bra de har det...Tänk tillbaka till 50-talet då män jobbade och kvinnor tog hand om hemmet. Männen jobbade 12 timmar om dagen och tjänade pengar. Och ingen här kan påstå att det tar 12 timmar att städa ett hem. Jag städar lägenheten jag bor i (en 4a) på 2-3 timmar. Alltså, när kvinnan har städat hemmet så har hon 9 timmar "sitta och pilla sig i naveln tid" över.
Män drar alltid det tyngsta lasset medans kvinnor glider igenom livet och får allt de pekar på av sina dumma män

Anna

tuff brud i lyxförpacknin
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Drag star 1100-03
Burre skrev:
Det kvinnor inte förstår är hur bra de har det...Tänk tillbaka till 50-talet då män jobbade och kvinnor tog hand om hemmet. Männen jobbade 12 timmar om dagen och tjänade pengar. Och ingen här kan påstå att det tar 12 timmar att städa ett hem. Jag städar lägenheten jag bor i (en 4a) på 2-3 timmar. Alltså, när kvinnan har städat hemmet så har hon 9 timmar "sitta och pilla sig i naveln tid" över.
Män drar alltid det tyngsta lasset medans kvinnor glider igenom livet och får allt de pekar på av sina dumma män

Hur många kvinnor går hemma nu för tiden???
Jag kan ju berätta att jag går i skolan 9 h/dag, har ett hus o städa, en stor gräsmatta o klippa, mina två katter o ta hand om + Att jag ska hinna köra MC....
Det finns inte tid o pilla sig i navelen...... :1pajas

H-Klint

Långt ifrån nyfödd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR600-97 - Skrapad å ful, GS750-77 Ånglok
Burre skrev:
... Och ingen här kan påstå att det tar 12 timmar att städa ett hem. Jag städar lägenheten jag bor i (en 4a) på 2-3 timmar. Alltså, när kvinnan har städat hemmet så har hon 9 timmar "sitta och pilla sig i naveln tid" över....

Du har inga ungar du inte.

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Anna skrev:
Hur många kvinnor går hemma nu för tiden???
Jag kan ju berätta att jag går i skolan 9 h/dag, har ett hus o städa, en stor gräsmatta o klippa, mina två katter o ta hand om + Att jag ska hinna köra MC....
Det finns inte tid o pilla sig i navelen...... :1pajas

Du glömde räkna upp "titta på Opera" och "äta bonbons" jag har minsan sätt på "våra värsta år" så jag vet vad kvinnor gör när dom borde sköta hemmet i ställer!. :fakta

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Burre skrev:

Det är klart att vi har det bättre än förr i tiden.
Men föreställ dig att vi inte ens fick ha rösträtt i samhället förrens 20 talet. Hur kränkande är det?

Dom kvinnor som går hemma nuförtiden har antagligen småbarn att ta hand om medans mannen jobbar o tjänar ihop pengar.
Jag tror ingen tjej går hemma för att det är roligt o för att få sitta o pilla naveln.
Män drar alltid det tyngsta lasset? Du har varken fru eller barn va?
Jag glider inte genom livet o får allt jag pekar på kan jag tillägga.
Jag jobbar o sliter hårt för allt jag vill ha.

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Bikerbitch skrev:
Det är klart att vi har det bättre än förr i tiden.
Men föreställ dig att vi inte ens fick ha rösträtt i samhället förrens 20 talet. Hur kränkande är det?

Dom kvinnor som går hemma nuförtiden har antagligen småbarn att ta hand om medans mannen jobbar o tjänar ihop pengar.
Jag tror ingen tjej går hemma för att det är roligt o för att få sitta o pilla naveln.
Män drar alltid det tyngsta lasset? Du har varken fru eller barn va?
Jag glider inte genom livet o får allt jag pekar på kan jag tillägga.
Jag jobbar o sliter hårt för allt jag vill ha.

Jag är för jämlikhet, jag skulle inte hellre än att ha en kvinna som gick och jobbade och lät mig sitta hemma och pimpla bira framför tv:n hela dagarna!. Jag menar städhjäp är ju ganska billig svart och barnpassning kan ju inte vara så ansträngande efter införskaffandet av en ljudtät plexiglas låda att förvara barnen i?. :D

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
hållundan skrev:
Vad??? ELler jag vet massa saker, men vad menar du??

Hihihi!!!!

Äsch, tjejer har det allt bra dom.... Å lite dåligt ibland =)

Go, pilla naveln! :tummenupp

Killar kan är hämtat ur "Nile city" när brandmännen alltid avslutar med "killar kan" (en parodi på "Kvinnor kan" feministernas slagord).

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...