Feminister

goodfella

I´m above the law
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda
Vet inte om den varit uppe förut men det måste ju vara årets skönaste bild...

Bifogat

• fem.jpg
    fem.jpg
    93.5 KB · Visningar: 590

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Tog ett tag innan jag insåg det roliga. Vilken hjälte!!!!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Freppa skrev:
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Tog ett tag innan jag insåg det roliga. Vilken hjälte!!!!

Det räckte tydligen inte att jag lovade dig fetstryk i en annan tråd. Du var bara tvungen att tigga här också.

I'M GONNA GET MEDIEVAL ON YOUR ASS!

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
För att citera den vise Ali G: Alla kvinnor borde prova feminism minst en gång i livet!. Jaa ni vet flickor, ni är lite fulla och börjar ta på varandra och kyssa varandra......... :D (det är väl det som är feminism?)

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Hightuned skrev:
För att citera den vise Ali G: Alla kvinnor borde prova feminism minst en gång i livet!. Jaa ni vet flickor, ni är lite fulla och börjar ta på varandra och kyssa varandra......... :D (det är väl det som är feminism?)

Det kan jag ställa upp på så länge min åsikt ges samma vikt som en mans i alla sammanhang.

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Macho Woman skrev:
Det räckte tydligen inte att jag lovade dig fetstryk i en annan tråd. Du var bara tvungen att tigga här också.

I'M GONNA GET MEDIEVAL ON YOUR ASS!

You hear that hillbillyboy?!
Jenny, jag tror inte du förstår: Jag kanske GILLAR spanking och bara pressar dina franska nerver för att få det jag vill ha......

gixxer1000

...nu på en svart retta...
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Yamaha R1 -04a.../Tidigare; TL1000R -00, Gsxr1000K2, KTM520, KX250, Stiga Villa Pro...
:p :D :p tok skön snubbe alltså, vilken kung.... :bow

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Jag ha hör att det finns två sorters kvinnor, ****r och ****r så var passar den där skaran in i bilden?. :D (nu lär man väl få på skallen ordentligt)

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Macho Woman skrev:
Det kan jag ställa upp på så länge min åsikt ges samma vikt som en mans i alla sammanhang.

Ja precis :tummenupp
I alla samlag

nej, sammanhang ja :rodnar :rolleyes:

Närå men, tycker det blir bättre och bättre. Vi har ju rösträtt och får gå i skola och allt! Vilken oerhörd lyx!
Dagis finns det, snabbmat finns det o.s.v. Så många tycker att kvinnor idag har det så HIMLA bra. Shit, det är ju år 2003. Ändå är det många som får upp hela familjen på mornarna, serverar dem frukost, klär dem, ser till att ungarna hamnar på dagis, jobbar en 8timmars dag, hämtar ungarna, lagar mat (ev. värmer snabbmat), åt familjen, fixar ungarna i säng medans gubben somnar på soffan efter SIN hårda 8-timmars dag!
Visst, det är väl inte som på 1700-talet.
Men det är ju ändå irriterande att det ännu finns folk som tar det som en självklarhet att allt sådant där småfix faktiskt fixas. Man ska ge fan i det då och då, för först när mannen kanske får prova själv att göra allt det där, DÅ kommer han uppskatta mödan frugan lagt ned.

Äh.. va fan.. vilket dravel det där vart nu då :rodnar
Det är ju inte såhär överallt, men i MÅNGA hushåll.

Själv är jag ju varken gift eller småbarnsmor, så ja ska väl kanske ta och knipa tills jag vet bättre :rolleyes: :D

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Tinatjejen skrev:
Ja precis :tummenupp
I alla samlag

nej, sammanhang ja :rodnar :rolleyes:

Närå men, tycker det blir bättre och bättre. Vi har ju rösträtt och får gå i skola och allt! Vilken oerhörd lyx!
Dagis finns det, snabbmat finns det o.s.v. Så många tycker att kvinnor idag har det så HIMLA bra. Shit, det är ju år 2003. Ändå är det många som får upp hela familjen på mornarna, serverar dem frukost, klär dem, ser till att ungarna hamnar på dagis, jobbar en 8timmars dag, hämtar ungarna, lagar mat (ev. värmer snabbmat), åt familjen, fixar ungarna i säng medans gubben somnar på soffan efter SIN hårda 8-timmars dag!
Visst, det är väl inte som på 1700-talet.
Men det är ju ändå irriterande att det ännu finns folk som tar det som en självklarhet att allt sådant där småfix faktiskt fixas. Man ska ge fan i det då och då, för först när mannen kanske får prova själv att göra allt det där, DÅ kommer han uppskatta mödan frugan lagt ned.

Äh.. va fan.. vilket dravel det där vart nu då :rodnar
Det är ju inte såhär överallt, men i MÅNGA hushåll.

Själv är jag ju varken gift eller småbarnsmor, så ja ska väl kanske ta och knipa tills jag vet bättre :rolleyes: :D

Det måste va VÄLDIGT få fall där det e så. Jag har faktiskt aldrig varit med om ett fall där det verkligen varit så. Visst kan arbetsuppgifterna va uppdelade på liknande sätt. T.ex. att tjejen i ett förhållade lagar mat och så byter killen olja i henne bil, klipper gräsmattan eller nått liknande. Man har ju delat avsvar om ett hushåll.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...