henkablyfot skrev:Jag hade inte sett den o jag sitter fortfarande o garvar!
Skön snubbe där i bakre raden...
Freppa skrev:MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
Tog ett tag innan jag insåg det roliga. Vilken hjälte!!!!
Hightuned skrev:För att citera den vise Ali G: Alla kvinnor borde prova feminism minst en gång i livet!. Jaa ni vet flickor, ni är lite fulla och börjar ta på varandra och kyssa varandra......... (det är väl det som är feminism?)
Macho Woman skrev:Det räckte tydligen inte att jag lovade dig fetstryk i en annan tråd. Du var bara tvungen att tigga här också.
I'M GONNA GET MEDIEVAL ON YOUR ASS!
Macho Woman skrev:Det kan jag ställa upp på så länge min åsikt ges samma vikt som en mans i alla sammanhang.
Tinatjejen skrev:Ja precis
I alla samlag
nej, sammanhang ja
Närå men, tycker det blir bättre och bättre. Vi har ju rösträtt och får gå i skola och allt! Vilken oerhörd lyx!
Dagis finns det, snabbmat finns det o.s.v. Så många tycker att kvinnor idag har det så HIMLA bra. Shit, det är ju år 2003. Ändå är det många som får upp hela familjen på mornarna, serverar dem frukost, klär dem, ser till att ungarna hamnar på dagis, jobbar en 8timmars dag, hämtar ungarna, lagar mat (ev. värmer snabbmat), åt familjen, fixar ungarna i säng medans gubben somnar på soffan efter SIN hårda 8-timmars dag!
Visst, det är väl inte som på 1700-talet.
Men det är ju ändå irriterande att det ännu finns folk som tar det som en självklarhet att allt sådant där småfix faktiskt fixas. Man ska ge fan i det då och då, för först när mannen kanske får prova själv att göra allt det där, DÅ kommer han uppskatta mödan frugan lagt ned.
Äh.. va fan.. vilket dravel det där vart nu då
Det är ju inte såhär överallt, men i MÅNGA hushåll.
Själv är jag ju varken gift eller småbarnsmor, så ja ska väl kanske ta och knipa tills jag vet bättre
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |