Förutom att det är sjukt tjatigt att höra om hur otroligt synd det är om alla stackars svarta människor som är så svaga och dåliga att vi måste ta till vår livsuppgift att ge dem bättre förutsättningar.Helmersson är nog väldigt rätt på det.
Va, du skojar? Det har ju Någon aldrig försökt göra tidigare... Någon brukar ju aldrig försöka piska upp stämningen... Någon har ju inte gjort ett enda försök att piska upp stämningen sen typ 2004...Någon skrev:Låter som om Någon försöker piska upp stämningen
Rudy är fantastisk.Jag såg en intervju med NY gamla borgmästare Rudy Giuliani som jag minns fick ner brottsligheten i NY på rekordlåga nivåer i slutet av 90-talet. Han blev nyligen anklagad för racism och gav svar på tal i inslaget:
http://video.foxnews.com/v/39068940...himself-against-racism-charges/#sp=show-clips
Han är inne på samma bana som ledarskribenten i DN ovan.
För övrigt är jag själv oerhört dåligt insatt i händelsen som föranledde upploppen i USA mer än att en polisman skjutit en svart person. Om det var självförsvar eller inte. Omöjligt att uttala sig om. Bäst att hålla sig utanför den diskussionen.
Det är bland annat en intressant intervju i ett relaterat ämne sin bjuder på perspektiv, men jag förstår att det är jobbigt att bredda sin världsbild.Pallar inte. Fox news, conservative tribune och DN:s ledare?
Första gången jag hör någon säga "bredda" i en mening om Fox News.
Du kanske rör dig med, och tar till dig influenser från, en väldigt smal åsiktskorridor? Ditt inlägg här tyder möjligen på det, eftersom du avfärdar att titta på en intervju med en väldigt insatt person - för att intervjun sänds på fel kanal?Första gången jag hör någon säga "bredda" i en mening om Fox News.
Att kunna tillgodogöra sig information från olika källor är knappast den naives karaktärsdrag. Även om Fox var extremt dåligt som svensk vänster lärt dig tycka, så kan du väl lyssna på en intervju där?Du är naiv. Fox news... Ja jävlar.
Pallar inte. Fox news, conservative tribune och DN:s ledare?
Jag såg en intervju med NY gamla borgmästare Rudy Giuliani som jag minns fick ner brottsligheten i NY på rekordlåga nivåer i slutet av 90-talet. Han blev nyligen anklagad för racism och gav svar på tal i inslaget:
http://video.foxnews.com/v/39068940...himself-against-racism-charges/#sp=show-clips
Han är inne på samma bana som ledarskribenten i DN ovan.
För övrigt är jag själv oerhört dåligt insatt i händelsen som föranledde upploppen i USA mer än att en polisman skjutit en svart person. Om det var självförsvar eller inte. Omöjligt att uttala sig om. Bäst att hålla sig utanför den diskussionen.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|