Fest efter burn-out rekord !!!

J-Rock

Hell Yeah !!!
Gick med
6 May 2003
Hoj
Honda CB1000RA
som sagt......kan vi inte bestämma ett ställe lite senare på kvällen som vi samlas och drar i oss några bärs......hade varit himmla fint.........kan inte bara vara jag som blir lite törstig av däck rök...................någon som är på ??

:öl :öl :öl :öl :öl

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
Kul att jag läser ett inlägg som handlar om detta.

Jag hade ingen fest i tankarna, men hur collt hade det kunnat bli, om vi mobiliserat ihop hela styrkan, kanske inte på en kaffesväng (skulle bli svårt i den jävla hålan :D med tanke på antalet)

men en jätte-sväng nånstans, filmat lite & skrattat lite?

Jag föreslog detta till ett gäng som var påväg ut först av alla.. Dom kollade på mig som jag vore dum i huvudet ..

-He he..vilket mc folk d finns.

Obs, se inte detta som hets mot folkgrupp nu :fakta men NÅGON borde känna sig träffad.

-Var fan tog alla vägen???
Vips så var det tomt.

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
KrilleYZF R1 skrev:
Kul att jag läser ett inlägg som handlar om detta.

Jag hade ingen fest i tankarna, men hur collt hade det kunnat bli, om vi mobiliserat ihop hela styrkan, kanske inte på en kaffesväng (skulle bli svårt i den jävla hålan :D med tanke på antalet)

men en jätte-sväng nånstans, filmat lite & skrattat lite?

Jag föreslog detta till ett gäng som var påväg ut först av alla.. Dom kollade på mig som jag vore dum i huvudet ..

-He he..vilket mc folk d finns.

Obs, se inte detta som hets mot folkgrupp nu :fakta men NÅGON borde känna sig träffad.

-Var fan tog alla vägen???
Vips så var det tomt.

Ni var ju borta när vi drog, vi var 5 pers som stack iväg och åt pizza och sedan drog upp till blackracet. Efter det så drog vi upp till firestonerakan och stuntade lite, kvällen avslutades på preem hulta med kaffe och macka.

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
jaså. Vi va å filme på ProImp-rakan :D :D Fast jag hade ju inte sagt nej till pizza. :fakta

Ja minns att du sa att vi skulle styra upp me pizza :fakta men sen när vi kom utanför banan så kysste ja röven med min frontkåpa på en annan killes hoj som tvärbromsa mitt i viaredsrakan för att prata med nån han kände, :crash ochklev av. Nån va framme & tog bilder DÅ OZO! :finger

För mycket hoj / kvadratmeter = soppa :fakta

Detta gjorde att jag helt tappa lusten & minnet & humöret & andan.

Va den jävla mc polisen er hack i häl?? Han va sugen på tag mig i nackskinnet tror ja, men d hann han inte för han hade ätit för många munkar ida igen :D

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
KrilleYZF R1 skrev:
jaså. Vi va å filme på ProImp-rakan :D :D Fast jag hade ju inte sagt nej till pizza. :fakta

Ja minns att du sa att vi skulle styra upp me pizza :fakta men sen när vi kom utanför banan så kysste ja röven med min frontkåpa på en annan killes hoj som tvärbromsa mitt i viaredsrakan för att prata med nån han kände, :crash ochklev av. Nån va framme & tog bilder DÅ OZO! :finger

För mycket hoj / kvadratmeter = soppa :fakta

Detta gjorde att jag helt tappa lusten & minnet & humöret & andan.

Va den jävla mc polisen er hack i häl?? Han va sugen på tag mig i nackskinnet tror ja, men d hann han inte för han hade ätit för många munkar ida igen :D

Hihi folk verkar gilla att ta kort på dig. :D

Någon snut såg vi inte till öht så det blev en på alla sätt lyckad dag. :tummenupp

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Japp. Ja har fastnat på en del obekväma bilder senaste veckan :öl

Jag fick tips om att skriva en bok om min gångna vecka av en polare.
måndag -vårdslöshet i trafik
tisdag- mitt jobb brinner ner
onsdag -misstänkt rattfylla säger polisen (samma polis) & ja får åka blåvitt in till station för att blåsa, sen får ja gå i sinnpaj tillbaka till hojen. Fan va polisen gillar skämma ut hederligt folk.

Igår -krocka med bil en kvart innan jag skulle till viared, kommer till viared, och krockar med hojen på väg därifrån. :crash

Och veckan är inte slut än. Nu ska ja låsa in mig i ett rum utan möbler, fulla av madrasser och stanna där :fakta

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
KrilleYZF R1 skrev:
Japp. Ja har fastnat på en del obekväma bilder senaste veckan :öl

Jag fick tips om att skriva en bok om min gångna vecka av en polare.
måndag -vårdslöshet i trafik
tisdag- mitt jobb brinner ner
onsdag -misstänkt rattfylla säger polisen (samma polis) & ja får åka blåvitt in till station för att blåsa, sen får ja gå i sinnpaj tillbaka till hojen. Fan va polisen gillar skämma ut hederligt folk.

Igår -krocka med bil en kvart innan jag skulle till viared, kommer till viared, och krockar med hojen på väg därifrån. :crash

Och veckan är inte slut än. Nu ska ja låsa in mig i ett rum utan möbler, fulla av madrasser och stanna där :fakta

Förlåt men :rofl

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping