Mike the bike
#95 R 1000 / Team Gröön
Har träffat massa folk sen sist å nästan alla sa att inte kan man väl bara komma hem till någon man inte känner å träffa en massa andra man inte känner
Fn det var ju liksom det som var meningen hade jag tänkt att alla skulle få fler hojpolare.
Efter påtryckningar från flera håll så har jag nu bestämt att göra ett försök till.
Vi som kom 11 st hade i alla fall skitkul å vi hade inte heller träffats förr.
Sen så kom det ju lite taskigt med löning å allt såklart, men jag stod ju för ölen så jag har en jävla massa kvar å så var jag bara ute nån vecka innan å så strulade jag till det.
Men nu så Lördagen den 28/8 (efter lön) har jag beställt fint väder å en massa sprit goa gubbor å gummor samt stora grillar.
Tältplats finns för de som inte får plats i huset.
Alla som vill, givetvis även folk som jag inte känner (det är tanken) är välkommna ta bara med en köttbit å nåt att dricka.
Om man inte kan dricka så gör som Toca å kom ändå å käka med oss å dra sen
Tänkte vi kunde dra en tur tillsammans först.
Detta får bli vår avslutningsfest på 2004 års hojsäsong.
Anmäl er i listan.
1. Mike The Bike
2. Mr_soap
3. Firefly (med största sannolikhet)
4. McB (prel.)
5. Coola Ola
6. Red_ninja (denna gång SKA ja mé) grattis till nyförvärvet mike!!
7. Phaeton
8. No:46
9. Miss_Orchidee!
10. Ecce
11.Lartes + några till
12. Mark (Redan avbokat resa till asien och bröllop för att inte missa din fest )
Fn det var ju liksom det som var meningen hade jag tänkt att alla skulle få fler hojpolare.
Efter påtryckningar från flera håll så har jag nu bestämt att göra ett försök till.
Vi som kom 11 st hade i alla fall skitkul å vi hade inte heller träffats förr.
Sen så kom det ju lite taskigt med löning å allt såklart, men jag stod ju för ölen så jag har en jävla massa kvar å så var jag bara ute nån vecka innan å så strulade jag till det.
Men nu så Lördagen den 28/8 (efter lön) har jag beställt fint väder å en massa sprit goa gubbor å gummor samt stora grillar.
Tältplats finns för de som inte får plats i huset.
Alla som vill, givetvis även folk som jag inte känner (det är tanken) är välkommna ta bara med en köttbit å nåt att dricka.
Om man inte kan dricka så gör som Toca å kom ändå å käka med oss å dra sen
Tänkte vi kunde dra en tur tillsammans först.
Detta får bli vår avslutningsfest på 2004 års hojsäsong.
Anmäl er i listan.
1. Mike The Bike
2. Mr_soap
3. Firefly (med största sannolikhet)
4. McB (prel.)
5. Coola Ola
6. Red_ninja (denna gång SKA ja mé) grattis till nyförvärvet mike!!
7. Phaeton
8. No:46
9. Miss_Orchidee!
10. Ecce
11.Lartes + några till
12. Mark (Redan avbokat resa till asien och bröllop för att inte missa din fest )
Last edited: