Fest hos Mike The Bike!!!!!!

Nicko@K.A.P

"Inte riktig funtad..."
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Ras
1. Mike The Bike
2. Mr_soap
3. Firefly (med största sannolikhet)
4. McB
5. Coola Ola
6. Red_ninja (denna gång SKA ja mé) grattis till nyförvärvet mike!!
7. Phaeton
8. No:46
9. Miss_Orchidee!
10.
11.Lartes + några till
12.Mark & Malin
13.Dragon
14.Back in black
15.Essey
16.Vågen
17.Toca1
18.Paz
19.Gixxer_chrille (90 % säkert)
20.Snowwhite
21.Ostebo
22.Lena
23.Andreas
24.Linda
25.Snowwhite
26.Roadräser (Prel)
27.Nicko@K.A.P + Några lugna mc friends

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Ojdå, kommer det två Snowwhite? Det blir mycket att stå i, fast å andra sidan kan man inte få för mycket av det goda. ;)

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Nu börjar det likna nåt.

Ungefär 10 till har jag som inte är anmälda så blir vi äntligen ett gäng :fyllisar :fyllisar

/Mike

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Kul att ni kommer :tummenupp
Hur många är några????

/Mike

Nicko@K.A.P skrev:
1. Mike The Bike
2. Mr_soap
3. Firefly (med största sannolikhet)
4. McB
5. Coola Ola
6. Red_ninja (denna gång SKA ja mé) grattis till nyförvärvet mike!!
7. Phaeton
8. No:46
9. Miss_Orchidee!
10.
11.Lartes + några till
12.Mark & Malin
13.Dragon
14.Back in black
15.Essey
16.Vågen
17.Toca1
18.Paz
19.Gixxer_chrille (90 % säkert)
20.Snowwhite
21.Ostebo
22.Lena
23.Andreas
24.Linda
25.Snowwhite
26.Roadräser (Prel)
27.Nicko@K.A.P + Några lugna mc friends

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Aktivitet!!!

Har ett förslag om en liten aktivitet innan festandet drar igång för de som vill.

Diskuterade med Mark å Coola Ola idag om man inte skulle köra Go Kart Le Mans på Ale Ring!!

Man delar upp sig i team om säg tex 5 personer och tävlar sedan mot varandra under ett 2 timmars långlopp till en kostnad av ca 200:-

Tänkte man kunde ta hojarna eller bil för de som åker sådant och åka hemifrån mig i samlad trupp nån gång efter lunch för att sedan engagera sig i lite seriös racing innan kvällens begivenheter tar fart på allvar.

Vad tror ni om detta???

Kom annars gärna med andra förslag!

Eller om du/ni tycker det är en dum idé att ha en aktivitet innan så säg till så anpassar vi oss så att alla får så kul som möjligt.

Snart smäller det!!

/Mike

/Mike

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Mike the bike skrev:
Har ett förslag om en liten aktivitet innan festandet drar igång för de som vill.

Diskuterade med Mark å Coola Ola idag om man inte skulle köra Go Kart Le Mans på Ale Ring!!

Man delar upp sig i team om säg tex 5 personer och tävlar sedan mot varandra under ett 2 timmars långlopp till en kostnad av ca 200:-

Tänkte man kunde ta hojarna eller bil för de som åker sådant och åka hemifrån mig i samlad trupp nån gång efter lunch för att sedan engagera sig i lite seriös racing innan kvällens begivenheter tar fart på allvar.

Vad tror ni om detta???

Kom annars gärna med andra förslag!

Eller om du/ni tycker det är en dum idé att ha en aktivitet innan så säg till så anpassar vi oss så att alla får så kul som möjligt.

Snart smäller det!!

/Mike

/Mike

Låter ball!!!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Mike the bike skrev:

/Mike

/Mike

Skulle vi inte köra hoj?? en härlig tur innan hade vart helt ok för min del, bagar gokarten på grund av penga brist! men ni får ha så kul på dagen så kanske vi ses på kvällen sen

Coola Ola

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Skulle vi inte köra hoj?? en härlig tur innan hade vart helt ok för min del, bagar gokarten på grund av penga brist! men ni får ha så kul på dagen så kanske vi ses på kvällen sen

Det ena utesluter väl inte det andra eller hur? Först kör hoj, sen go-kart, sen lite hoj igen, och sen är det fest (eller så somnar alla av ren utmattning....). Du kan ju alltid få titta på när vi andra kör go-kart :tungan

ostebo

Medlem
Gick med
6 May 2004
Hoj
Kawasaki Zx9r streetfighter
Hmm jag é ledig hela dagen så för min del låter det bra med go-kart. Men Nybörjare som man é kommer man ju bara ligga bland dom sista ändå ju! :huvet

För min del så é jag på vad som helst. Så vad som ens hittas på så é jag med till 100%. För nu har jag tagit ledigt från jobbat å allt!!! Bara hoppas på bra väder!

:fyllisar

Coola Ola

Guest
ostebo skrev:
Hmm jag é ledig hela dagen så för min del låter det bra med go-kart. Men Nybörjare som man é kommer man ju bara ligga bland dom sista ändå ju! :huvet

För min del så é jag på vad som helst. Så vad som ens hittas på så é jag med till 100%. För nu har jag tagit ledigt från jobbat å allt!!! Bara hoppas på bra väder!

:fyllisar

Nybörjare är väl inget problem. Jag körde gokart första gången i går och det gick ju ganska bra, eller hur Micke? :tungan

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Coola Ola skrev:
Nybörjare är väl inget problem. Jag körde gokart första gången i går och det gick ju ganska bra, eller hur Micke? :tungan

WORD! :fakta

Ni borde båda två smygträna lite till nästa gång :rofl

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping