Fest i helgen?? Någon som har det ??

Claesson

Fullmåttad sällan måttfull...
Gick med
16 May 2007
Hoj
Grusbus
Ni som gillar tanken gillar säkert Couch Surfing...

CouchSurfing är ett världsomspännande nätverk för att skapa kontakter mellan resenärer och de samhällen som de besöker.

Tror det funkar så att om du erbjuder din soffa så har du massor med soffor att tillgå runt omkring i världen... Går säkert o köra hoj till några av dem sofforna, så kan man ju bju på en bira väl framme i soffan....

http://www.couchsurfing.org/

Finns säkert fler liknande prylar, nätverk..

lycka till

GSX_1100_R

Andreas
Gick med
4 Feb 2008
Hoj
1986, suzuki, gsxr
Hmm, inget lätt jobb du har framför dig..:va

Nä, 10 år sätter sina spår... Men nu är det dax att resa sig stolt ur dammet och visa att man är man och slå näven i bordet.

Men nu ska vi inte diskutera mina krämpor... Du får berätta om helgen sen, det här kan inte bli mer än bra!!![/QUOTE]

Inga problem... Jag kan skicka upp min kärring till din så ska du allt se att hon flyttar självmant :tummenupp

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Ni som gillar tanken gillar säkert Couch Surfing...

CouchSurfing är ett världsomspännande nätverk för att skapa kontakter mellan resenärer och de samhällen som de besöker.

Tror det funkar så att om du erbjuder din soffa så har du massor med soffor att tillgå runt omkring i världen... Går säkert o köra hoj till några av dem sofforna, så kan man ju bju på en bira väl framme i soffan....

http://www.couchsurfing.org/

Finns säkert fler liknande prylar, nätverk..

lycka till

Gillar idén men att göra det via SH gör ju att man har ett gemensamt intresse och därmed är ju "halva inne" så att säga rent trevnadsmässigt.

Langis

Asfaltsget
Gick med
18 Aug 2008
Hoj
Bandit 1250 och en kinky
Nä, 10 år sätter sina spår... Men nu är det dax att resa sig stolt ur dammet och visa att man är man och slå näven i bordet.

Men nu ska vi inte diskutera mina krämpor... Du får berätta om helgen sen, det här kan inte bli mer än bra!!!

Inga problem... Jag kan skicka upp min kärring till din så ska du allt se att hon flyttar självmant :tummenupp[/QUOTE]

Haha. ja fyfan va jag garvade när jag läste det... Du har det bra det hör jag, hälsa din vapendragare... :Bugar

Måste bara tillägga att fest eller inte så titta in hos mig om ni har vägarna förbi, sängplats finns alltid för människor som ger en ett gott skratt... Ta vara på din flickvän.. :)

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Själv funderar jag fortfarande på vad GSX_1100_R´s fru egentligen väntas göra vid ankomst... blir det poledancing eller ren och klar förklaring om hur nice hojåka är... eller är det så att hon är stekhet och spelar ny tjej???
Men jo, skrattade gott gjorde både jag och frugan! :)

Langis

Asfaltsget
Gick med
18 Aug 2008
Hoj
Bandit 1250 och en kinky
Själv funderar jag fortfarande på vad GSX_1100_R´s fru egentligen väntas göra vid ankomst... blir det poledancing eller ren och klar förklaring om hur nice hojåka är... eller är det så att hon är stekhet och spelar ny tjej???

Vill man veta det, kanske lika bra att ta en hojrunda under tiden, hahahah!!

Men va fan, ni som har fest nu i helgen. Bjud in detta par ni kommer förmodligen ha en ännu bättre fest, jag är övertygad:yoparty

GSX_1100_R

Andreas
Gick med
4 Feb 2008
Hoj
1986, suzuki, gsxr

Hehe.. Hon älskar iallafall hoj åkning och hoj har hon med men tyvärr inget kort ännu..

Hon har en GSX 750 F .. Tror inte det blir poledancing direkt.. Men hänger din dam på så är hon nog inte sen att haka på :D .. Har en rolig och trevlig tjej:banana

Inga problem... Jag kan skicka upp min kärring till din så ska du allt se att hon flyttar självmant :tummenupp

Haha. ja fyfan va jag garvade när jag läste det... Du har det bra det hör jag, hälsa din vapendragare... :Bugar

Måste bara tillägga att fest eller inte så titta in hos mig om ni har vägarna förbi, sängplats finns alltid för människor som ger en ett gott skratt... Ta vara på din flickvän.. :)[/QUOTE]

:tummenupp .. Kommer imorgon eftermiddag då *S*... Eller ska du ha en helnykter helg?? :va

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Hehe.. Hon älskar iallafall hoj åkning och hoj har hon med men tyvärr inget kort ännu..

Hon har en GSX 750 F .. Tror inte det blir poledancing direkt.. Men hänger din dam på så är hon nog inte sen att haka på :D .. Har en rolig och trevlig tjej:banana

Måste bara tillägga att fest eller inte så titta in hos mig om ni har vägarna förbi, sängplats finns alltid för människor som ger en ett gott skratt... Ta vara på din flickvän.. :)

:tummenupp .. Kommer imorgon eftermiddag då *S*... Eller ska du ha en helnykter helg?? :va[/QUOTE]

Låter som du har ett härligt äktenskap... ungefär som det jag har med frugan. :)

Anyway, lycka till med festandet, här slinker det ner ett glas rött just nu.

Langis

Asfaltsget
Gick med
18 Aug 2008
Hoj
Bandit 1250 och en kinky

:tummenupp .. Kommer imorgon eftermiddag då *S*... Eller ska du ha en helnykter helg?? :va[/QUOTE]

Nu vart jag ju jäkligt sugen... Har dock en svensexa att ta hand om i möra, ja det är ju fest men den är för en speciell vän som du förstår...
Tjejen är dock hemma, hon får inte följa me hehe!

Du, håll mig i minnet så ska jag bjuda in er på en grillkväll i sommar med alla tillbehör om ni inte har nått annat för er..

Anyway, lycka till med festandet, här slinker det ner ett glas rött just nu.[/QUOTE]

Visst är det rätt, ja me, skål!

Last edited:

GSX_1100_R

Andreas
Gick med
4 Feb 2008
Hoj
1986, suzuki, gsxr
:tummenupp .. Kommer imorgon eftermiddag då *S*... Eller ska du ha en helnykter helg?? :va

Låter som du har ett härligt äktenskap... ungefär som det jag har med frugan. :)

Anyway, lycka till med festandet, här slinker det ner ett glas rött just nu.[/QUOTE]

4:e ölen just nu ... Vi har ett kanon förhållande.. Visst finns det dalar men dom är sällsynta :)

:yoparty asballt initiativ!

:banana :banana :banana :banana

Trevligt att du gillar det du med.. Kanske du vet om någon trevlig fest :yoparty

Och helst med övernattningsalternativ :D

Nu vart jag ju jäkligt sugen... Har dock en svensexa att ta hand om i möra, ja det är ju fest men den är för en speciell vän som du förstår...
Tjejen är dock hemma, hon får inte följa me hehe!

Du, håll mig i minnet så ska jag bjuda in er på en grillkväll i sommar med alla tillbehör om ni inte har nått annat för er..

Visst är det rätt, ja me, skål![/QUOTE]

Vi bugar och tackar .. :Bugar

Räkna med oss, om vi inte jobbar eller kör hoj så kommer vi :banana:banana:yoparty

Last edited:

GSX_1100_R

Andreas
Gick med
4 Feb 2008
Hoj
1986, suzuki, gsxr
Hmmm, har alla SH are gått i ide nu när värmen kommit??? Ingen som har en fest och vill ha trevligt sällskap :-( ??!

GSX_1100_R

Andreas
Gick med
4 Feb 2008
Hoj
1986, suzuki, gsxr
Lägger mig nu så jag kan köra hoj imorgon.. Någon som har fest på lördag så hör av er hä eller på pm:tummenupp

Vi hörs .. :yoparty

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...