Nu är du bara elak. Det blir till att sova på balkongen i natt för dig.Mi-Ni skrev:2382933Inte heller att festen var i år...
Nu är du bara elak. Det blir till att sova på balkongen i natt för dig.Mi-Ni skrev:2382933Inte heller att festen var i år...
JoJoman skrev:2384286Nu är du bara elak. Det blir till att sova på balkongen i natt för dig.
JoJoman skrev:2382205Jag minns inte att jag drack förra året
Är det fest så är det. Tur att man alltid är charmig fast man är onykterLynn skrev:2386182
Men du var ju faktiskt på festen förra året också och då var du inte heller så nykter...
Mark skrev:2406978Ja för helvet!
Hur har ni det med förfester och sånna saker?
Den som minns minst vinner!
Han har hört med mig nåra gånger redan men inte fått nåt tillräckligt bra svar änLynn skrev:2407384Hör med Mary om hon ska festa något... Snajjp och jag kommer hålla till på klubben från 19 tiden...
Skrutten skrev:2412933Jaha!?!
Fram med godbitarna nu då, vem var fullast, vem gjorde bort sig mest, någon som dansade naken på borden??
Lynn skrev:2414944Grymt skojsigt party var det igen... och även denna gång omkring 400 gäster.
Tycker synd om er grabbar som missade detta party då det fanns en massa där....
Jo... någon som vet vart Förgöraren tog vägen?!
Och Mark... fick du något ragg???
Jobbigt att man befann sig bakom baren sista timman så man missade alla skandaler...
Mary skrev:2414971Där gick vi å letade efter Göraren så hade han tagit bussen hem
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|