Penguin skrev:Jag vet JoS! Jag jobbar ju på Danmarksgatan!
Du glömde en smilies! Du kunde faktiskt ha missat att vi har ett Danmark utanför U-a. Du visste.
Penguin skrev:Jag vet JoS! Jag jobbar ju på Danmarksgatan!
Poethina skrev:*kikar runt* Brukar juh ha pingvinen springande runt benen här men har inte sett han på ett tag nu.... undrar om han inte törs.....??
Goodstuff skrev:Ingen. Det vara bara ett förslag på bra festdatum, speciellt eftersom jag inte kan den helgen.
Penguin skrev:Då bjuder jag dig på ett annat datum då! Kompisar?
Du får väl hur som helst ta dig hit så får vi posera vid pumpen och snacka skit en stund nån gång, eftersom du aldrig kommer till Rörken.
Som sagt ett datum och plats... Lokalen ute i Dannmark är väl Ok ganska nära stan... Ville bara säga att om det kanske blir grillning så vet ni att KOCKEN kan ordna FETA 200grams marinerade köttbitar, ge mig ett antal så ordnar jag det....Kamikaze kid skrev:Jaaaa partaj!!!!
Kan ev hålla med lokal om intresse finnes för det...
Men det är ute vid Danmark...
R6-Drutten skrev:KOCKEN kan ordna FETA 200grams marinerade köttbitar, ge mig ett antal så ordnar jag det....
*hummar surt* trist att jag inte såg dig då.... då kunde vi juh ha un´mgåsats litePenguin skrev:Pyttsan heller! Det är ju du som brukar vara ivägen ju! Jag var förresten där ute tidigare idag men såg aldrig till dig.
Fast det var juh umgåsats lite jag hade tänkt mig ..... så blir det när man skriver för fort!!!Poethina skrev:*hummar surt* trist att jag inte såg dig då.... då kunde vi juh ha un´mgåsats lite
Jag får väl quota dig ist dåPenguin skrev:Bara så att du vet, på det här forumet anses det gay att qouta sig själv. Men vi kan umgåsas lite idag ändå!
Kamikaze kid skrev:Is?????????
El finnes och det står faktiskt En kyl och en frys där...
Ta med ÖL istället snåljåp
Vad är det som händer i ditt liv just de dagarna som tydligen är helt omöjligt att avstå ifrån????Penguin skrev:Neeeeeeeej sa jag ju! INTE 25-27:e juli. Det går inte för sig. Närhelst annars men inte just då tack!
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|